تاریخ انتشارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
plusresetminus
حزب الله: کارگردان نامدار آلمانی گفت آنهایی را که به صورت غیرقانونی فیلم‌هایش را به صورت آنلاین دانلود می‌کنند، حلال می‌کند.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۷۸۹
ورنر هرتسوگ اجازه دانلود از فیلم‌هایش را داد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ورنر هرتسوگ فیلمساز آلمانی اجازه دانلود غیرقانونی از فیلم‌هایش را داد و گفت استفاده کنندگان را حلال هم می‌کند.
 
این کارگردان که به زودی با بازی در سریال تلویزیونی «جنگ ستارگان» هم دیده می‌شود از دانلود غیرقانونی به عنوان یک راه توزیع موفقیت‌آمیز یاد کرد و گفت از استفاده کنندگان از سایت «تورنت» که به کمک آن دانلود غیرقانونی می‌کنند حمایت می‌کند.
 
هرتسوگ که در جشنواره فیلم «ویزیونز» در نیون سوئیس شرکت کرده بود گفت: دانلود غیرقانونی موفق‌ترین شکل توزیع فیلم در سراسر جهان است.
 
وی این صحبت را پس از آن کرد که ایلیا گلداشتاین تهیه کننده اوکراینی گفت تنها توانسته فیلم‌های او را در سایت‌های دانلود غیرقانونی پیدا کند.
 
هرتسوگ در ادامه افزود: اگر کسی مثل تو بتواند فیلم‌های مرا از روی اینترنت یا هر جای دیگری پیدا کند، خوب است، من قبول دارم و دعایت هم می‌کنم.
 
این کارگردان که بیش از ۶۰ فیلم از جمله «فیتزکارالدو»، «نوسفراتوی خون‌آشام»، «معمای کاسپرهاوزر» و «شهبانوی بیابان» را کارگردانی کرده تأیید کرد که پیدا کردن فیلم‌هایش به صورت آنلاین راحت‌تر است.
 
وی از این امکان ابراز خوشحالی کرد و گفت حتی مخاطبان ۱۵ ساله داشته که دنبال راهی برای پیدا کردن فیلم‌هایش بوده‌اند.
 
هرتسوگ ۷۶ ساله بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند برای تلویزیون نیز ساخته است. او در طول چند دهه فعالیت هنری خود، جوایز زیادی را از جشنواره‌های سینمایی آلمان، فرانسه، آمریکا، استرالیا، کانادا، هلند و … به دست آورده‌است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین