تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
plusresetminus
حزب الله: دبیرکل مجمع بیداری اسلامی گفت: علمای اهل سنت هم اقدامات تکفیری‌ها را خارج از مبانی اسلامی و مضر برای مسلمانان می دانند، همچنین معتقدند همه مسلمانان باید به وحدت برسند تا این مشکل ریشه ‌کن شود.
۰
کد مطلب : ۶۹۴۵۲
علمای اهل سنت هم اقدامات تکفیری‌ها را خارج از مبانی اسلامی می‌دانند

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،علی‌اکبر ولایتی ظهر امروز در حاشیه حضور در کنگره جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تکفیری‌ها با اقدامات خود چهره اسلام را در دنیا مشوش کرده‌اند، اظهار کرد: بیگانگان با استفاده از اندیشه‌های تکفیری به دنبال این هستند که بین مسلمانان ایجاد تفرقه و اختلاف کنند.
دبیرکل مجمع بیداری اسلامی با بیان اینکه دشمنان از طریق توطئه تکفیر به‌دنبال ایجاد تفرقه بین دنیای اسلام هستند، افزود: جریانات افراطی و دشمنان اسلام درصدد مخدوش کردن چهره اسلام هستند.

وی با تاکید براینکه دشمنان برای دستیابی به اهداف غیرانسانی خود تصاویر جنایات گروه‌های تکفیری را منتشر می‌کنند، عنوان کرد: در این کنگره با بررسی اقدامات تکفیری‌ها و تلاش برای یافتن راه در جهت ریشه‌کن شدن این مشکل، وحدت علمای جهان اسلام را نشان می‌دهد.

ولایتی گفت: علمای اهل سنت نیز اقدامات تکفیری‌ها را خارج از مبانی اسلامی و مضر برای مسلمانان می دانند و معتقد هستند همه مسلمانان باید به وحدت برسند تا این مشکل ریشه کن شود.

وی خاطرنشان کرد: کنگره جریان‌های تکفیری از نگاه علمای اسلام نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی دارد.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی با بیان اینکه در قالب این کنگره غیرمسلمانان نیز با دیدگاه‌های علمای برجسته اسلام آشنا می‌شوند، خاطرنشان کرد: با روشنگری همه مردم خواهند فهمید که اقدامات گروه‌های تکفیری و افراطی ارتباطی با جهان اسلام ندارد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین