تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
plusresetminus
حزب الله : دبیرکل مجمع بیداری اسلامی گفت: یمن، سوریه و عراق در معرض هجوم گروه‌های افراطی قرار گرفته است.
۰
کد مطلب : ۸۳۷۶۲
یمن، سوریه و عراق در معرض هجوم گروه‌های افراطی قرار گرفته‌اند
 
 

وی به دعوت مجمع جهانی بازگشت به فلسطین و به عنوان میهمان ویژه و سخنران اختتامیه گردهمایی جهانی علمای اسلام برای فلسطین با استقبال سفیر، مقامات و مسئولان نهادهای ایرانی و جمعی از علما و روحانیون و برخی از مقامات محلی قرار گرفت.

ولایتی در بدو ورود در نشست خبری پیرامون اهداف سفر و شرکت در این کنفرانس گفت: در شرایط امروز و همانگونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند موضوع فلسطین با مظلومیت مضاعف و فراوان مواجه بوده و باید در شرایط فعلی منطقه و جهان تلاش کرد تا توجهات نسبت به این مهم بیش از پیش افزایش یافته و در این کنفرانس پیرامون ابعاد مختلف موضوع بحث و تبادل نظر صورت خواهد پذیرفت، در این کنفرانس در این زمینه و بررسی ابعاد مختلف موضوع سخنرانی داریم.

وی در ادامه به موضوعات منطقه اشاره کرد و افزود: متأسفانه افراطیون در منطقه جنایت می‌کنند و یمن، سوریه و عراق در معرض هجوم گروه‌های افراطی قرار گرفته است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص افزود: باید مسئولان کشورهای اسلامی که سابقه تشریک مساعی و تعامل با یکدیگر را دارند به تبادل نظر بپردازند و فرصت حضور در کشور دوست و برادر لبنان و شرکت در این گردهمایی و ملاقات با مسئولان عالی این کشور زمینه این تبادل نظر را فراهم می‌کند.

اجلاس گردهمایی جهانی علمای جهان اسلام برای فلسطین از روز شنبه در بیروت آغاز می‌‌شود و در روز دوشنبه با سخنرانی ولایتی به کار خود پایان می‌دهد. همچنین دبیرکل مجمع بیداری اسلامی در جریان این سفر با تعدادی از مقامات عالی لبنان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین