تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
plusresetminus
حزب الله: رئیس اتحادیه کشوری طلا وجواهر از بهبود وضعیت خرید وفروش سکه وطلا در بازار داخلی در یک هفته اخبر خبرداد و گفت: پیش بینی می‌شود نرخ جهانی طلا فعلا در همین سطح 1186 دلار باقی بماند و این سطح نرمال است.
۰
کد مطلب : ۶۸۹۱۲
آخرین وضعیت بازار طلا و سکه
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، محمد کشتی آرای با اشاره به آرامش نسبی بازار جهانی طلا، گفت: در یکی دو هفته گذشته نرخ طلا در بازارهای جهانی تغییرات چندانی را نداشته و تنها در حد یکی دو دلار نوسان داشته است و نوسانات شدیدی را شاهد نبوده ایم. 

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر همچنین در مورد وضعیت قیمت سکه و طلا در بازار داخلی عنوان کرد: قیمت سکه ها و  طلا در روزهای اخیر تغییر چندانی نداشته و نرخ طلا طی چند روز اخیر بر روی 914 هزار تومان متوقف بوده است، البته با کاهش اندک قیمت دلار که حدود 4 تا 5 دلار در صبح امروز کاهش یافت، نرخ سکه تمام بهار آزادی در بازار داخلی به 912 هزار و 500 تومان رسید.

وی، نرخ هر گرم طلای زرد 18 عیار در بازار داخلی را هم امروز 93 هزار و 400 تومان با افزایش اندکی نسبت به دیروز اعلام کرد و گفت: وضعیت خرید وفروش سکه و طلا در بازار داخلی طی یک هفته گذشته و پس از عاشورای حسینی بهبود یافته و دادوستدها بهتر و بیشتر شده است.

کشتی آرای، نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی را امروز 1186 دلار ذکر و بیان کرد: به نظر می رسد نرخ طلا در بازارهای جهانی فعلا در همین سطح باقی بماند و این سطح نرمال است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نرخ طلا همچنان در این قیمت‌ها پایدار خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین