تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
plusresetminus
حزب الله : منتخبان فهرست امید با برگزاری جلساتی در خصوص تشکیل فراکسیون امید، منشور این فراکسیون وتلاش ها برای پیروزی نامزد های این فهرست در دور دوم انتخابات برنامه ریزی می کنند.
۰
کد مطلب : ۱۱۲۳۲۹
تعیین ترکیب و منشور فراکسیون امید/تلاش می کنیم درمجلس اکثریت شویم
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،با تعیین ترکیب نمایندگان تهران در مجلس جلسات اصلاح طلبان و حامیان دولت برای برنامه ریزی در خصوص تشکیل فراکسیون حداکثری و در دست گرفتن جایگاه های حساس در مجلس و برنامه ریزی جهت حضور فعال در مرحله دوم انتخابات آغاز شد.

مرحله دوم انتخابات برای تعیین وزن فراکسیون های اصولگرا و اصلاح طلب بسیار مهم است و به نظر می رسد اصلاح طلبان با بسیج همه منتخبان دور اولی در تلاش هستند تا اکثریت مجلس دهم را در دست داشته باشند.

ائتلاف امید در تدارک تشکیل فراکسیون امید در مجلس دهم است

محمدعلی وکیلی منتخب مردم تهران در مجلس دهم  در خصوص جلسات اصلاح طلبان برای رایزنی درباره تشکیل فراکسیون گفت: ائتلاف امید در تدارک تشکیل فراکسیون امید در مجلس دهم است و منشور این فراکسیون در ۱۲۴ محور تدوین شده است.

منتخب مردم تهران گفت: فراکسیون امید در مجلس دهم برای پیشبرد برنامه‌هایش، راهبردهایی را در اداره مجلس پیش‌بینی کرده و برای همه ساختارهای مجلس برنامه‌ریزی نموده است.

اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و اصولگرایان معتدل ترکیب فراکسیون امید را در مجلس دهم تشکیل می‌دهند

وی در خصوص ترکیب فراکسیون امید گفت: اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و اصولگرایان معتدل ترکیب فراکسیون امید را در مجلس دهم تشکیل می‌دهند و درِ این فراکسیون برای عضویت سایر نمایندگان نیز باز است.

وکیلی تاکید کرد: همه کسانی که با فهرست امید به مجلس راه یافته‌اند، اعضای اصلی این فراکسیون را تشکیل خواهند داد.

فراکسیون امید حامی دولت خواهد بود

منتخب مردم تهران با بیان اینکه فراکسیون امید حامی دولت خواهد بود، گفت: حمایت از دولت به معنای فراموش کردن وظایف نمایندگی نیست.

وی در خصوص جلسات فراکسیون امید تصریح کرد: جلسات ما بیشتر حول محور مرحله دوم انتخابات است و تمام تمرکز ما بر این است که تلاش کنیم تا تعداد زیادی از نامزدهای فهرست امید به مجلس دهم در مرحله دوم راه یابند.

منتخب مردم تهران ادامه داد: همه منتخبان راه یافته از فهرست امید به مجلس بسیج شده اند تا با سخنرانی و کمک فکری به نامزدهای دور دوم برای راه یافتن به مجلس کمک کنند.

بعد از انتخابات دور دوم، اساسنامه فراکسیون امید رونمایی می شود

وکیلی اظهار داشت: بعد از انتخابات دور دوم، اساسنامه فراکسیون امید رونمایی شده و اعضای فراکسیون در خصوص ترکیب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی در خصوص اولویت‌های مجلس دهم گفت: توجه به معیشت مردم بر محور اقتصاد مقاومتی اولویت اول مجلس دهم خواهد بود.

منتخب مردم تهران با اشاره به تدوین مانیفست فراکسیون امید برای مجلس دهم گفت: مانیفست فراکسیون امید بر پایه ۱۲۴ محور تدوین شده است و تمرکز آن بر برنامه‌های اقتصادی می‌باشد.

وی ادامه داد: راهکارهای برون‌رفت از رکود، فعال کردن فضای کسب و کار، تولید و ایجاد شوک تقاضا از مهمترین برنامه‌های فراکسیون امید است.

وکیلی افزود: کشور ما دچار بحران تقاضاست و باید شوک تقاضا اتفاق بیفتد تا چرخ‌های تولید فعال شود.

وی اشتغال را اولویت دوم برنامه‌های اقتصادی فراکسیون امید خواند و گفت: تقاضای شغل در کشور ما زیاد است، اما به خاطر رکود، اشتغال موجود با ریزش روزانه روبروست.

منتخب مردم تهران مشکلات اجتماعی را اولویت سوم فراکسیون امید خواند و تصریح کرد: گسل مشکلات اجتماعی مثل اعتیاد، بیکاری، افسردگی و بی‌اعتمادی فعال شده است و اگر برای ساماندهی این گسل اقدام نشود، زلزله‌ای در پیش است.

حضور در میتینگ های انتخاباتی اصلاح طلبان برای کمک به نامزد های دور دومی

علیرضا رحیمی تدوین برنامه ششم را مهمترین وظیفه مجلس دهم خواند و گفت: قانون انتخابات نیز با توجه به نواقص آشکاری که دارد باید اصلاح شود.

منتخب مردم تهران با اشاره به تلاش شورای مرکزی ائتلاف امید برای دور دوم انتخابات گفت: مقرر شده است که همه منتخبان فهرست امید برای نامزدهای این فهرست که مشغول رقابت‌های انتخابات دور دوم هستند، تلاش کنند.

رحیمی ادامه داد: مقرر شده است با حضور در میتینگ‌های انتخاباتی و حمایت از نامزدهای اصلاح‌طلب به نامزدهای فهرست امید در دور دوم انتخابات کمک کنیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین