تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
plusresetminus
حزب الله : هواشناسی استان با توجه به استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی برای شهرستان‌های استان طی روزهای آینده افزایش آلاینده‌های جوی را پیش‌بینی کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۱۱۱
افزایش آلاینده‌های جوی در البرز/کمینه دما به صفر درجه می‌رسد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منصور رحمانیان با اشاره به بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی که حکایت از استقرار جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی دارد، گفت: پی آمد استقرار چنین جوی اسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
 
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: پیش‌بینی می‌شود به دلیل رخداد وارونگی در سطوح میانی جو افزایش آلاینده‌ها را طی روزهای آینده شاهد باشیم.
 
هوای شهرستان‌های البرز ناسالم است
 
وی در بخش دیگری تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود بسیاری از نقاط استان طی دو روز آینده کمینه دمای نزدیک به صفر درجه را تجربه کنند.
 
رحمانیان وضعیت کیفی هوای شهرستان طالقان را سالم اعلام کرد و گفت: کمینه دمای هوا در این شهرستان صفر درجه سانتی‌گراد است.
 
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: شرایط کیفی هوای شهرستان‌های هشتگرد، اشتهارد، فردیس و نظرآباد برای گروه‌های حساس در وضعیت ناسالم قرار دارد.
 
دمای هوای دیزین منفی ۶ درجه سانتی‌گراد است
 
وی کمینه دمای هوای امروز منطقه دیزین را منفی ۶ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: افزایش آلاینده‌ها برای بسیاری از شهرستان‌ها پیش‌بینی می‌شود.
 
رحمانیان در بخش دیگری به وضعیت جوی محور کرج – چالوس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سرعت باد در این محور ۲۸ کیلومتر بر ساعت است و آسمان نیز کمی تا قسمتی ابری است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین