تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
plusresetminus
حزب الله: قائم‌مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از برگزاری کنگره این تشکل در ۱۱ دی‌ ماه جاری خبر داد و گفت: این کنگره با هدف انسجام بیشتر اصول‌گرایان برگزار می‌شود.
۰
کد مطلب : ۷۱۷۹۱
کنگره جمعیت ایثارگران ۱۱ دی‌ برگزار می‌شود
 

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،لطف‌الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران  انقلاب اسلامی  با اشاره به برگزاری جلسه تشکل متبوعش اظهار داشت: در جلسه اخیر جمعیت ایثارگران پیرامون کنگره بحث شد؛ کنگره جمعیت ایثارگران پنجشنبه آینده 11 دی‌ماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کنگره جمعیت ایثارگران، 2 محور مورد بحث قرار خواهد گرفت، افزود: ارزیابی عملکرد جمعیت ایثارگران و برنامه‌های آینده جمعیت، وحدت اصولگرایان و سازوکارهایی که باید در این زمینه به کار گرفته شود و همچنین اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

قائم مقام جمعیت ایثارگران افزود: موضوع بعدی که در جلسه جمعیت بحث شد، این بود که کنگره جمعیت ایثارگران را به همایشی تبدیل کنیم که در جهت وحدت اصولگرایان راه‌گشا باشد.

فروزنده در ادامه با اشاره به رفتارهای آمریکا گفت: رفتارهای آمریکا و تصویب قطعنامه در سازمان ملل علیه کشورمان، نشان‌دهنده خباثت آمریکاست و نباید کسی به آمریکا خوش‌بین باشد لذا لازم است که تیم مذاکره‌کننده با قاطعیت روی اصول بایستد.

وی با بیان اینکه با توطئه عربستان و آمریکا قیمت نفت کاهش یافت، تأکید کرد: کاهش قیمت نفت بر منابع دولتی تأثیر منفی گذاشت لذا بهترین فرصت است که دولت‌مردان از ظرفیت مردم استفاده کنند و به‌دنبال اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشند.

قائم مقام جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: مجلس و دولت می‌توانند با برگزاری نشست‌هایی در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی به جمع‌بندی برسند و اقدام مناسب و مؤثری در این خصوص داشته باشند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین