تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
plusresetminus
حزب الله: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز از بسترسازی برای سرمایه‌گذاری مشترک بخش خصوصی استان البرز با فعالان اقتصادی ترکیه در زمینه بسته بندی مواد غذایی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۹۲۴۳۸
فعالان اقتصادی ترکیه در استان البرز سرمایه‌گذاری می‌کنند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رحیم بنامولائی  اظهار داشت: مقرر شد ظرف یک ماه آتی یک تیم تجاری و اقتصادی از کشور ترکیه برای بررسی و اتخاذ راهکارهای سرمایه‌گذاری‌های مشترک به استان‌های تهران و البرز سفر کند.
 
وی به نشست هیات تجاری و اقتصادی استان‌های البرز و تهران با سرکنسول سفارت ایران در استانبول اشاره کرد و افزود: در این نشست ضمن تشریح توانمندی‌های تولیدی و صنعتی دو استان، گسترش روابط تجاری به ویژه در زمینه صادرات مواد غذایی حلال به ترکیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: هیات تجاری و اقتصادی استان‌های تهران و البرز  متشکل از بیست فعال اقتصادی به سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی البرز به ترکیه سفر کرده است.
 
رئیس اتاق بازرگانی البرز ادامه داد: بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی مواد غذایی "فوتگ 2019 استانبول" و مذاکره با فعالان اقتصادی ترک در زمینه گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی به ویژه صادرات مواد غذایی حلال به ترکیه از جمله برنامه‌های این هیات است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین