تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
plusresetminus
= حزب الله: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: پویش بهبود رفتارهای ترافیکی در نوروز سال جدید با حضور گسترده مردم اجرا می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۹۲۷۳۵
پویش بهبود رفتارهای ترافیکی نوروز در استان البرز اجرا می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،چرخساز صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در هلال احمر البرز برگزار شد،  اظهار داشت: جمعیت هلال احمر طی یکسال گذشته فراز و نشیبهای زیادی داشته و فعالیت‌های بشر دوستانه زیادی داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه در سال جاری حوادث بسیار زیادی اعم از ریزش سنگ و سقوط هواپیما داشتیم که همکاران ما در هلال احمر از این عملیات سربلند بیرون آمدند،  افزود: در سال 97 در بحث توانبخشی و توسعه کارهای بسیار خوبی انجام شده است که سبب شده مراجعین ما به داروخانه 30 تا 40 درصد افزایش داشته است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه در بحث موقوفات، یک ساختمان که بلاتکلیف بود امسال بازسازی و راه‌اندازی شد که در هفته هلال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: امسال برای اولین بار 18 مـوتور آمبولانسی در اختیار سازمان هلال احمر قرار گرفت.
 

وی با اشاره به اینکه در نوروز سال جدید 20 پایگاه ثابت و سیار، 6 پایگاه ثابت جوانان و 4 پایگاه سیار جوانان در بخش امدادی و جوانان در  سطح استان فعال است، عنوان کرد: پویش بهبود رفتارهای ترافیکی در نوروز سال جدید با حضور گسترده مردم اجرا می‌شود.
 
چرخساز با اشاره به اینکه فعالیت گسترده در بحث محیط زیست و بهبود رفتارهای ترافیکی از جمله اقدامات شاخص در سال جدید است، گفت: عملیات ساعت صفر در برخی از شهرها از جمله ساوجبلاغ، نظرآباد و  مشکین دشت به صورت واقعی انجام می‌شود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: در طول ایام‌ سال برای آمادگی بیشتر و هماهنگی با سایر دستگاهها و برای شناسایی نقاط ضعف در زمان وقوع حادثه  عملیات‌هایی صورت گرفته که خوشبختانه با ارزیابی‌های انجام شده فعالیت‌ها در این زمینه خوب بوده است.
 
وی با بیان اینکه سازمان هلال احمر استان البرز در بحث سقوط هواپیمای 707 اقدامات خوبی انجام داده است، افزود: این عملیات نمود بسیار خوبی در سطح کشور داشت و البرز در سه ساعت عملیات را انجام و به اتمام رساند و یک رکورد بسیار خوبی در این زمینه داشته است.
 
چرخساز ادامه داد: برای رفاه حال مردم‌ در روزهای نوروزی با دانشگاه علوم‌پزشکی هماهنگ شده که بیماران ‌خاص برای نوروز داروهایشان‌ را از داروخانه هلال احمر دریافت کنند و در روز اول تا چهارم‌ فرودین داروخانه هلال احمر باز خواهد بود تا شهروندان در تهیه دارو دچار مشکل نشوند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین