تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: مجموعه مدیریت شهری با آمادگی کامل و استفاده از تجهيزات سبک و سنگين به استقبال زمستان می رود.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۰۳۰
با تجهیزات و آمادگی کامل به استقبال زمستان می رویم/ فرهنگ‌سازی به خدمات رسانی مطلوب منجرمی شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده در آیین مانور عملیات زمستانی شهرداری کرج، اظهار کرد: شهروندان در امر خدمات‌رسانی کنار مجموعه مدیریت شهری باشند تا شاهد زمستانِ بی دغدغه ای باشیم.
 
شهردار کرج با اشاره به نقش اطلاع رسانی در کاهش آسیب های زمان بحران، گفت: اطلاع رسانی های پیشگیرانه به کاهش آسیب در مواقع بحران کمک می کند.
 
وی ادامه داد: در گذشه بعد از بارش برف با استفاده از هزاران تُن نمک شورابه ای درست می کردیم که نتیجه ی آن وارد شدن خسارت های فراوان به پل ها و فضای سبز بود.  امروز باید با بهره مندی از شیوه‌‌هایی نوین،  استفاده از روش های آسیب‌زا را به حداقل رساند. 
 
کمالی زاده با بیان اینکه  13هزار و ٥٠٠ هكتار محدوده مساحت كرج است كه اين ميزان ماشين آلات نمی تواند كمک شايانی در مواقع بحرانی کند، گفت: امیدواریم با همکاری سایر ارگان‌ها بتوانیم در هنگام وقوع بحران، خسارت های وارده را تا حد امکان کاهش دهیم.
 
شهردار کرج گفت: وظایف کلیه معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و در قبل، حین و بعد از بارش ها اعلام شده است و همه موظفیم بر اساس تکالیف تعیین شده اقدام کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود تا با دقت و همراهی که در مجموعه های مختلف شهرداری است از هم اکنون آمادگی خود را برای مواجهه با برف زمستانی نشان دهیم و این اطمینان و آرامش خاطر را به شهروندان دهیم که مجموعه شهرداری کرج با آمادگی کامل به پیشواز زمستان خواهد رفت.
 
شهردار کلانشهر کرج تاکید کرد: طی هماهنگی با سازمان مدیریت پسماند، مقرر شد تا این سازمان علاوه بر آماده سازی خودروهای موجود، خودروهای برف روب اجاره کند تا با مشکل گرفتگی معابر و خیابان ها به هنگام بارش، روبرو نباشیم.
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین