تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
plusresetminus
حزب الله: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید برای ایجاد و معرفی تمدن نوین اسلامی، در جهت معرفی جامعه الگوی اسلامی برای جهانیان در ایران تلاش کرد.
۰
کد مطلب : ۶۷۳۷۲
باید برای ایجاد تمدن نوین اسلامی در جهان تلاش کرد
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر به استان اردبیل با اعضای شورای ناحیه و فرماندهان پایگاه های بسیج پارس آباد، بیله سوار، اصلاندوز و جعفرآباد در مسجد امام خمینی پارس آباد دیدار کرد و گفت: مردم غیور و مسلمان پارس آباد سالهاست که در این نقطه مرزی و دورافتاده مصمم و استوار به خوبی از مرزهای جغرافیایی این سرزمین دفاع می کنند.

نقدی این نقطه از مرزهای کشور را از امن ترین و کم مسئله ترین نقاط مرزی کشور دانسته و تصریح کرد: غیرت، ایستادگی و حمیت مرزداران پارس آباد، این نقطه از کشور را تبدیل به یکی از امن ترین نقاط مرزی کشور کرده است البته مردم مسلمان کشور همسایه نیز در این زمینه نقش داشته اند.

وی به هجمه گسترده فرهنگی و عقیدتی امروز دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: آن مرزدارانی که تا امروز در پاسداشت مرزهای جغرافیایی به خوبی عمل کرده‌اند ان شاء‌الله در مرزبانی از عقیده و ایمان هم پیروز و سربلند خواهند بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان امام خامنه ای که امروز در پیچ تاریخی قرار داریم یادآور شده و تاکید کرد: ملت های جهان پس از شکست تفکرات شرق و غرب برای زندگی ایده آل در پیچ تاریخی به سر می برند پس باید برای ایجاد و معرفی تمدن نوین اسلامی، در جهت معرفی جامعه الگوی اسلامی برای جهانیان در ایران تلاش کرد.

در حاشیه این جلسه از خانواده شهید رحیم واحدی، شهید شاخص شهرستان پارس آباد در سال 93 نیز تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین