تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
plusresetminus
حزب الله : فرماندار تهران در گزارش خود از چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران گفت: تا پایان روز چهارم ۹۱۷ نفر به‌صورت قطعی ثبت نام کردند.
۰
کد مطلب : ۱۳۷۲۲۲
گزارش فرماندار تهران از ۴ روز ثبت نام داوطلبان شورای شهر تهران

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  عیسی فرهادی فرماندار تهران امروز در پایان چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت:‌ طی 4 روز گذشته نزدیک به 1000 نفر با حضور در فرمانداری تهران ثبت نام کردند که تاکنون ثبت نام 917 نفر قطعی شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: از تعداد 917 نفر ثبت‌نام قطعی شدگان تعداد 781 نفر مرد هستند و  136 نفر نیز خانم‌ها را شامل می‌شوند.

فرماندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود به آمار ثبت نام کنندگان امروز اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام تعداد 203 نفر تا این لحظه قطعی شده که از این تعداد  35 نفر زن و 168 نفر مرد هستند.

فرهادی گفت: تا روز یکشنبه 6 فروردین ماه آماده ثبت نام از دواطلبان هستیم و از همه داوطلبین درخواست می‌کنیم که با مدارک کامل به فرمانداری مراجعه کنند تا در وقت صرفه‌جویی شود.
وی درباره بررسی صلاحیت داوطلبین، گفت: بعد از پایان ثبت نام‌ها 10 روز طول می‌کشد تا استعلامات وصول شود و از 17 فروردین نتیجه استعلامات را در اختیار هیئت‌های نظارت قرار می‌دهیم.‌

فرهادی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره علت قطعی مکرر سایت، گفت: در صورت قطعی سیستم ثبت نام به‌صورت دستی انجام می‌شود و روند ثبت نام ادامه پیدا می‌کند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین