تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: تکریم ارباب رجوع و افزایش سطح رضایت و اعتماد عمومی هدف راه اندازی میز خدمت است.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۳۸۴
لزوم جانمایی و استقرار میز خدمت در سازمان ها و مناطق دهگانه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی اصغر کمالی زاده در نشست شورای برنامه ریزی ضمن بررسی اقدامات انجام گرفته پیرامون تدوین ۲۶۰ برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری، افزود: پیرو اجرای سند چشم انداز ۲۰ ساله، ۲۶۰ برنامه عملیاتی توسط مجموعه مدیریت شهری کرج تعریف شده است که این برنامه اواخر مهرماه سال جاری به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.
 
وی گفت: با برگزاری جلسات پیرامون بررسی ابعاد مختلف برنامه های راهبردی، بازه زمانی محدودی برای نهایی شدن این شاخص ها در نظر گرفته شد.
 
کمالی زاده ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شورای اسلامی شهر کرج، بودجه سال آتی شهرداری بدون داشتن شاخص های کمی یاد شده؛ پذیرفته نخواهد شد.
 
شهردار کرج اضافه کرد: کمیته ای به منظور راستی آزمایی شاخص های کمی تدوین شده تشکیل می شود تا در تصویب بودجه سال آینده با مشکل روبرو نشویم.
 
وی در بخش دیگری با تاکید بر لزوم جانمایی مکانی مناسب برای استقرار میز خدمت در سازمان ها و مناطق، خاطرنشان کرد: تسهیل در ارایه خدمات، تکریم ارباب رجوع و افزایش سطح رضایت و اعتماد عمومی مهم ترین هدف راه اندازی میز خدمت است.
 
شهردار کرج با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد ساز و کاری برای آن که کارگزاران حکومتی خود را به معنای حقیقی کلمه خدمتگزاران مردم بدانند، تصریح کرد: ارتقا و حفظ کرامت شهروندان لازمه و هدف اساسی در تحول اداری است.
 
 
تدابیر لازم برای فصل سرما اندیشیده شده است
 
کمالی زاده با اعلام اینکه تدابیر لازم برای فصل بارش و سرما اندیشیده شده است، اظهار کرد: باید نسبت به افزایش ماشین آلات حوزه خدمات شهری از ۱۵ آذر تا ۱۵ اسفند ماه اقدام کرد.
 
وی برگزاری مانور ماشین آلات خدمات شهری پیرامون فرا رسیدن فصل سرما را ضروری دانست و بر لزوم راه اندازی گرمخانه طی ۴۸ ساعت آینده و اطلاع رسانی وسیع در این خصوص در فضای مجازی؛ تاکید کرد.
 
کمالی زاده دپوی مناسب کیسه های ماسه و نمک در مناطق خطرپذیر و معابر پرتردد را ضروری خواند و گفت: بی شک
مشارکت شهروندان می تواند شهرداری کرج را در مدیریت بحران کمک کند.
 
شهردار کرج در پایان با تاکید بر اینکه پیام های دریافتی سامانه ۱۳۷ پیگیری و در ارزیابی مدیران تاثیر گذار خواهد بود یادآور شد: جمعیت تهران ۶ برابر جمعیت کرج است اما پیام های دریافتی سامانه ۱۳۷ تهران ۲۷ برابر کرج برآورد شده که این تفاوت بیانگر اعتماد مردم و عملکرد مناسب شهرداری تهران است.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین