تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج اتخاذ رویکردی واحد برای پیشبرد برنامه های مد نظر توسط دو شهرستان فردیس و کرج را ضروری دانست.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۸۸۰
اتخاذ رویکردی واحد برای تعیین مرز بین دو شهر کرج و فردیس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی اصغر کمالی زاده با اشاره به اهمیت "مرز" در ارایه خدمات به شهروندان، اظهار کرد: با تعیین مرز روند ارایه خدمات به شهروندان با دقت و کیفیت بهتری انجام می شود.
 
وی با بیان اینکه تعیین مرز در مباحثی نظیر دعاوی، تصادفات، ارایه خدمات، املاک و مستغلات، وضعیت پرسنل و پروژه های عمرانی نیز تاثیر گذار است، افزود: اخذ نظر شهرداری های کرج و فردیس به منظور تعیین مرز با هماهنگی استانداری و فرمانداری از بروز مشکلات و مسائل احتمالی جلوگیری می کند.
 
شهردار کرج اتخاذ رویکردی واحد برای پیشبرد برنامه های مد نظر توسط دو شهرستان فردیس و کرج را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: می توان با در نظر گرفتن مواردی نظیر سرانه های جمعیتی و وسعت جغرافیایی وضعیت تعیین مرز بین دو شهرستان را به نتیجه رساند.
 
کمالی زاده با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری در حالی تعهداتی را در حریم شهری فردیس اجرا می کند که مالکیتی در قبال آن ندارد، گفت: رفع مشکلات یاد شده مستلزم تصمیم گیری دقیق و تخصصی در این خصوص توسط مسئولین دو شهرستان است.
 
با تاکید شهردار کرج، مادامی که وضعیت تعیین مرز دو شهرستان به نتیجه نرسیده است نباید خدمات رسانی به مردم شهر فردیس به تعویق بیفتد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین