تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
plusresetminus
حزب الله : آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به لزوم نظارت بر فضای مجازی گفت: متاسفانه مباحث ضد دینی و ضد تشیع در فضای مجازی وجود دارد و دستی در تلگرام قصد دارد به مقابله با دین و اسلام بپردازد.
۰
کد مطلب : ۱۲۱۱۶۶
یارانه "افراد بی‌نیاز" قطع شود

 

 

  به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی ظهر امروز در دیدار با وزیر ارتباطات که در مدرسه علمیه امام سجاد (ع) برگزار شد، اظهار داشت: اگر بخواهیم مسائل اقتصادی رفع شود باید چند اقدام اساسی انجام شود، جامعه رفع مشکلات بهداشتی را لمس می‌کند و انتظار داریم همانند بهداشت و درمان مردم رفع مشکلات اقتصادی را لمس کنند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید با شجاعت در قضیه یارانه‌ها اقدام شود و افرادی که نیازمند نیستند یارانه آن‌ها قطع شود، افزود: مسئله یارانه‌ها بلایی است که برخی سر مردم آورده‌اند، به چه دلیل 70 تا 80 میلیون نفر از یارانه استفاده می‌کنند و افرادی که حقوق‌های میلیونی دریافت می‌کردند، هم از یارنه بهره‌مند می‌شدند.

آیت‌الله العظمی  مکارم شیرازی با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با کالای قاچاق بیان کرد: در زمینه قاچاق نیازمند اقدامات اساسی هستیم که متاسفانه روزانه کانتینرهای زیادی کالای قاچاق بدون نظارت به کشور وارد می‌شود، باید فکر اساسی در زمینه کالای قاچاق شود و برنامه‌ریزی شود کالاهای غیر ضروری وارد کشور نشود چون این موضوع ضربه به تولید داخلی است.

وی با اشاره به لزوم نظارت ویژه بر فضای مجازی گفت: متاسفانه مباحث ضددینی و ضدتشیع در تلگرام وجود دارد و دستی در تلگرام قصد دارد به مقابله با دین و اسلام بپردازد. مسئله دسترسی به اطلاعات از نکات بسیارمهمی است که باید در فضای مجازی به آن توجه ویژه‌ای شود

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به جنگ نرم دشمن و لزوم برخورد با آن افزود: دشمن از فضای مجازی برای ضربه‌زدن به کشورمان استفاده می‌کند؛ همچنان که در فتنه 88 عده زیادی به وسیله فضای مجازی بسیج می‌شدند و علیه کشورمان اقدام می‌کردند.

آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی خاطرنشان کرد: طبق آمار مردم 5 تا 9 ساعت در روز مشغول فضای مجازی و تلگرام هستند اما در خارج 16 ساعت در ماه است؛ متخصصان معتقدند برای حل مشکلات فضای مجازی نیازمند شبکه ملی هستیم و در این زمینه کارشناسان باید اقدام اساسی انجام دهند، اگر پهنایی که به تلگرام اختصاص پیدا کرده در اختیار شبکه ملی قرار بگیرد، دیگر تلگرام مخاطبی ندارد.

وی با بیان اینکه نباید برده تلگرام باشیم، گفت: متاسفانه دشمن برنامه‌ریزی کرده تا نسل جوان را منحرف کند، درآمدی که دولت به وسیله فضای مجازی و اینترنت به‌دست می‌آورد ارزش آن را ندارد که خود را با مشکلات مواجه کند، در این زمینه باید اهتمام شود و به مقابله با مطالب ضداخلاقی فضای مجازی پرداخته شود.

مرجع تقلید شیعیان افزود: انقلاب اسلامی که سبب عظمت کشورمان شد و در دنیا و منطقه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، تنها به‌وسیله اعتقادات مذهبی ایجاد شد و امروز در سوریه و عراق اعتقادات مذهبی سبب ایستادگی در برابر گروه‌های تکفیری شده است.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین