تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
plusresetminus
حزب الله: معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: پیشرفت تهیه طرح جامع آب کشور به مرز ۹۰ درصدی رسیده است و مطالعات، بررسی ها و جلسات برای تدوین ۱۰ درصد باقی مانده در مجموعه وزارت نیرو ادامه دارد.
۰
کد مطلب : ۶۷۳۳۶
تدوین طرح جامع آب کشور به پیشرفت ۹۰ درصدی رسید
 

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،رحیم میدانی  اظهار داشت: تهیه طرح جامع آب کشور به عنوان طرحی مادر و بالادستی در تمامی بخش های مرتبط با آب در دست تدوین است.

وی افزود: پیشرفت تهیه طرح جامع آب کشور به مرز 90 درصدی رسیده است و مطالعات، بررسی ها و جلسات برای تدوین 10 درصد باقی مانده در مجموعه وزارت نیرو ادامه دارد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در پاسخ به اینکه "چه زمانی این طرح در صنعت آب کشور و مدیریت پروژه ها و منابع آبی مورد استفاده می گیرد"، گفت: هم اکنون طرح جامع آب مورد استفاده قرار دارد، به طوری که همین میزان که آماده شده و مورد تدوین قرار گرفته به عنوان سندی لازم الاجرا در بخش آب مورد رجوع قرار می گیرد و بخش های مختلف آن در جلسات متعدد؛ حسب مورد به مدیران شرکت های زیرمجموعه اعلام می شود.

به گزارش تسنیم، ستار محمودی - قائم مقام وزیر نیرو - سال گذشته از برنامه وزارت نیرو برای تهیه و اجرایی کردن طرح جامع آب کشور تا پایان دولت یازدهم خبر داده بود.

به گفته این مقام مسئول، تهیه طرح جامع آب کشور از حدود 4 یا 5 سال پیش به طور جدی در برنامه دولت قرار گرفت اما متاسفانه در روند تدوین و مطالعات آن تاخیر ایجاد شد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین