تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱
plusresetminus
حزب الله :در حالی که اکثر مردم صومعه سرا در بارش برف ۲متری شهرستان گرفتار شده و نیازمند کمک رسانی هستند یک چوپان دروغگو امدادگران هلال احمر را با تماس نادرست خود فریب داد!
۰
کد مطلب : ۴۵۳۷۶
چوپان دروغگوی ۲۰۱۴ در لیفشاگرد صومعه‌سرا !
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: امدادگران با حضور در محل اعلامی‌، با صحنه عجیبی روبرو شدند چرا که این چوپان با اعلام گزارش نادرست، تنها از امدادگران درخواست یونجه برای حیوانات خود داشت.

 

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر جزئیات گزارش دروغین یک چوپان برای نجات گوسفندانش را تشریح کرد.

 

حسین درخشان  در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ روز گذشته چوپانی در تماس با مرکز فوریت‌های امدادی ۱۱۲ اعلام کرد که به همراه شش چوپان دیگر در  «لیفشاگرد» صومعه‌سرا گرفتار شده است.

 

وی افزود: این چوپان در تماس با امدادگران اعلام کرد که یکی از چوپانان به علت سردی هوا جان خود را از دست داده و دیگری نیز در حالت نامساعد قرار دارد که بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله دو تیم امدادی به محل اعلامی منتقل شدند.

 

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: امدادگران با حضور در محل اعلامی‌، با صحنه عجیبی روبرو شدند چرا که این چوپان با اعلام گزارش نادرست، تنها از امدادگران درخواست یونجه برای حیوانات خود داشت و حالش کاملاً مساعد بود!

 

درخشان با بیان اینکه این فرد با ارائه گزارش نادرست مبنی بر محبوس شدن هفت چوپان، قصد جلب کمک‌های امدادگران را داشت، گفت: با اینحال امدادگران نسبت به امدادرسانی به این فرد اقدام کردند.
منبع : صومعه سرا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین