تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
plusresetminus
حزب الله: مربی تیم ملی هندبال کشورمان به دنبال برپایی اولین روز تمرین تیم گفت: تا رقابتهای انتخابی المپیک تنها ۶۰ روز اردو داریم.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۳۶۱
تا انتخابی المپیک تنها ۶۰ روز اردو داریم/ اردوی ترکیه قطعی نشده

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا حبیبی پس از برگزاری اولین روز از اردوی تیم  گفت: اردوهای ما از روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه بدون حضور لژیونرها در تالار هندبال تهران آغاز شد. لژیونرها تا پایان ماه می رقابت‌هایشان در اروپا طول می‌کشد و ما برای اینکه فرصت را از دست ندهیم از یک سری بازیکنان جوان داخلی دعوت کردیم تا تمرینات را شروع کنیم.
 
وی ادامه داد: برخی از بازیکنان حضور خوبی در لیگ‌های فصل قبل داشتند اما مشکل اینجاست که تقریباً دو ماه و نیم از لیگ گذشته و بازیکنان هیچ تمرینی نداشته و از هندبال دور بودند. از آن طرف بازیکنان خارجی در کوران مسابقه قرار داشته و در عین اینکه در آمادگی کامل بدنی قرار دارند کمی هم خسته هستند.
 
مربی تیم ملی هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: به هر حال در تمرینات بعدی شاهد حضور دو گروه از بازیکنان هستیم که در شرایط متفاوتی از سطح آمادگی با هم قرار دارند برخی از بازیکنان از یک فصل پر کار می آیند و برخی هم دو سه ماه استراحت مطلق داشتند.
 
وی پیرامون فرصت برگزاری اردوها تا رقابت‌های پیش رو هم گفت: ما یک فرصت ۱۵۰ روزه تا مسابقات انتخابی المپیک داریم که در این فرصت می‌توانیم ۶۰ روز اردوی مفید داشته باشیم که در این زمان همه بازیکنان را از جمله بازیکنان لژیونرها را هم در اختیار نداریم.
 
«در برخی از مسابقات قبلی نتوانستیم از بازیکنان لژیونر استفاده کنیم آیا در این رقابت‌ها می‌توانیم از حضور آنها بهره ببریم؟»، حبیبی در پاسخ به این سوال گفت: بله ما در زمان مسابقات که به اصطلاح فیفادی نام دارد، می‌توانیم از حضور بازیکنان لژیونر استفاده کنیم. برخی از زمان‌ها مانند قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک از سوی فدراسیون جهانی اعلام شده که باشگاه‌ها موظف هستند تا بازیکنان را در اختیار تیم‌های ملی شأن قرار دهند و ما می‌توانیم تنها در این زمان‌ها از آنها استفاده کنیم.
 
مدرس فدراسیون جهانی هندبال در ادامه با بیان اینکه برنامه ریزی اردو تا برگزاری مسابقات انتخابی المپیک چیده شده است، بیان داشت: یک سری بازی تدارکاتی هم در نظر گرفته شده است که باید ببینیم با توجه به شرایط فدراسیون بررسی‌های لازم را انجام دهد که آن جایی که نیاز به بازی تدارکاتی داریم این امکان را برای ما فراهم کند.
 
وی در پاسخ به این سوال که «شنیده شده یک اردو و مسابقه تدارکاتی در ترکیه برای تیم برنامه ریزی شده است؟»، گفت: بحث ترکیه هنوز قطعی نشده است. ما امیدوارم این اتفاق بیافتد چرا که بدون بازی تدارکاتی نمی‌توان به سطح آمادگی خوبی برسیم. حالا باید دید که چه شرایطی فراهم می‌شود اینکه تورنمنتی با حضور چند تیم در داخل کشور برگزار شود یا اینکه به اردو یا مسابقه تدارکاتی خارج از کشور برویم.
 
به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات هندبال انتخابی المپیک مردان مهرماه سال جاری در قطر برگزار می‌شود و رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان اواخر سال جاری برگزار خواهد شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین