تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
plusresetminus
حزب الله : جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بازی کردن ملی‌پوشان سرباز هیچ‌وقت تکرار نخواهد شد هیچ‌کدام از بازیکنان سرباز چه در تیم‌های نظامی و چه در تیم‌های غیر نظامی نمی‌توانند بازی کنند و احتمال دارد آنها تا پایان خدمت‌شان از فوتبال محروم شوند
۰
کد مطلب : ۷۵۰۷۶
بازی کردن ملی‌پوشان سرباز هیچ‌وقت تکرار نخواهد شد
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،سردار کمالی در مورد اینکه گفته می‌شود بعد از بازی کردن بازیکنان سرباز در تیم ملی، آن‌ها می‌توانند از این بعد تیم ملی را در بازی‌های بین المللی همراهی کنند به «نسیم» گفت: اصلا چنین حرفی درست نیست. در جام ملت‌های آسیا ما چون دیدیم شرایط تیم ملی حساس است و پولادی و رفیعی احتمال دارد بتوانند برای تیم ملی موثر باشند، اجازه دادیم بازی کنند اما این موضوع یک بار برای همیشه بود و اصلا فکر نکنید همیشه قراراست از این اتفاق‌ها بیفتد. شک نکنید ما برای اجرای قانون از هرچیزی مهم‌تر است. آن‌ها هروقت کارت پایان خدمت دستشان آمد می‌توانند ایران را ترک کنند و در بازی‌های تیم ملی در خارج از کشور شرکت کنند.

او درمورد اینکه باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند درخواست کرده‌اند که در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند از بازیکنان سربازشان استفاده کنند هم گفت: من این را برای چندمین بار اعلام می‌کنم که بازیکنانی که کارت پایان خدمت‌شان مشکل دارد، نمی‌توانند برای تیم‌‌هایشان در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. چه برای تیم‌های نظامی و چه برای باشگاه غیرنظامی به عنوان یار قرضی. ما در اجرای قانون با هیچ‌کس شوخی نداریم و مدیران نباید از ما انتظار بی‌قانونی داشته باشند.

جاشین منابع انسانی کل نیروهای مسلح از احتمال محرومیت بازیکنان سرباز تا پایان دوران خدمتشان خبر داد: بازیکنان به طور قطع تا پایان فصل محروم هستند و باید خدمت‌شان را انجام بدهند و ما در پایان فصل در مورد آن‌ها تصمیم ‌گیری می‌کنیم. البته این احتمال وجود دارد که آن‌ها تا پایان خدمت سربازی‌شان هم محروم بشوند. این موضوع اصلا بعید نیست و ما از قبل هم احتمال آن را به باشگاه‌ها اعلام کرده بودیم.
منبع : نسیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین