تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
plusresetminus
حزب الله : فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه امروز دشمن درصدد است بصیرت را از جوانان بگیرد، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت و شهادتطلبی بین جوانان کشور از جمله استان البرز نهادینه شود.
۰
کد مطلب : ۸۴۰۴۹
فرهنگ شهادت طلبی بین جوانان نهادینه شود
 
 

وی با بیان اینکه  باید به فکر شهدای زندهف یادگران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس باشیم، افزود: جانبازان، ایثارگران و پاسدارن سند افتخاری برای کشور محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه البرز با تاکید بر اینکه وجود جانبازان سبب نورانیت جامعه می شود، خاطرنشان کرد: سال‌های بعد از انقلاب مردم کشور جنگ سخت را با موفقیت به پایان رساندند.

استادحسینی با بیان اینکه جنگی که امروزه پیش‌روی ما است به مراتب سخت‌تر از 8 سال دفاع مقدس به شمار می‌آید، تصریح کرد: امروزه در صحنه جنگ نرم، اقتصادی، فرهنیگ و سیاسی حضور داریم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته چهره دشمن آشکار بود در حالی که امروز چهره زشت آن‌ها در قالب نفاق است، اظهار داشت: استکبار جهانی درصدد است جمهوری اسلامی ایران را به چالش بکشاند اما با رهبری امام و مقام معظم رهبری این نقشه شوم به سرانجام نمی‌رسد.

فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه مادامی که خون شهیدان و امام در رگ‌های ما جاری است دشمن کاری از پیش نمی‌تواند ببرد، افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت و شهادتطلبی بین جوانان کشور از جمله استان البرز نهادینه شود.

استادحسینی با تاکید بر اینکه امروز دشمن درصدد است بصیرت را از جوانان بگیرد، خاطرنشان کرد: حضور جانبازان در جامعه مانع از انجام این کار می‌شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین