تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
plusresetminus
حزب الله: سرپرست فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: واردات گوشت گرم از فرودگاه پیام، با ورود هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ ایران ایر حامل ۴۰ تن گوشت گرم در روز چهارشنبه مجدداً آغاز شد.
۰
کد مطلب : ۱۹۱۵۵۶
فرود بوئینگ ۷۴۷ با ۴۰ تن گوشت در فرودگاه پیام

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، نادر ثناگو مطلق گفت: پروازهای باری فرودگاه پیام به عنوان اصلی‌ترین فرودگاه باری کشور در مجاورت پایتخت، نقش مؤثری در تسهیل واردات کالاهای اساسی و سیاست‌های دولت برای تنظیم بازار دارد و بزرگترین محموله‌های باری گوشت کشور به وزن تا ۸۰ تن نیز در این فرودگاه تخلیه و به بازار منتقل گردیده است.
 
وی گفت: روز چهارشنبه نیز یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ که بزرگترین هواپیمای باری کشور محسوب می‌شود وارد این فرودگاه و بلافاصله تخلیه و جهت توزیع سریع به بازار ارسال شد.
 
ثناگو مطلق گفت: این پرواز از مبدا فرودگاه شیمکنت قزاقستان با محموله ۴۰ تن گوشت گرم وارد فرودگاه پیام شد و امیدواریم با استمرار این پروازها از سایر مبادی میزان عرضه گوشت در بازار افزایش و قیمت آن کاهش یابد.
 
سرپرست فرودگاه پیام گفت: این فرودگاه تلاش دارد با ارائه خدمات سریع تخلیه و بارگیری به هواپیماها و کاهش هزینه‌های فرودگاهی فرصت مناسبی را برای استمرار پروازهای باری در فرودگاه پیام ایجاد نماید.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین