تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
plusresetminus
رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: میانگین حجم معاملات در کشور در نیمه اول امسال صعودی نبوده اما امیدواریم در ماههای آتی رشد معاملات مسکن از تهران به شهرهای بزرگ و مراکز استانها تسری یابد.
۰
کد مطلب : ۱۲۳۵۵۱
بازار مسکن تهران رونق گرفت

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حسام عقبایی افزود: وضعیت معاملات درشهر تهران طی شش ماهه اول سال رو به رشد بوده است، براساس آمار به دست آمده، در شهریور ماه ۱۵ هزار و ۳۷۲ قرارداد خرید و فروش و ۱۹ هزار و ۳۹ قرارداد اجاره به ثبت رسیده است.


وی ادامه داد: ۵۰ هزار و ۶۳۲ قرارداد خرید و فروش و ۶۱ هزار و ۷۱۸ قرارداد اجاره که جمعا ۱۱۴هزار و ۱۳۹ قرارداد  است،  در سطح کشور  و ۳۴ هزار و ۸۳۰ قرارداد در تهران طی شهریور ماه  به ثبت رسیده است.


رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به بهبود معاملات طی ماههای گذشته، اظهار کرد: از فروردین تا شهریور، بطور نسبی هر ماه شاهد افزایش حجم معاملات در تهران بودیم.


عقبایی بیان کرد: پیش بینی می شود که تا پایان زمستان این رشد معاملات به شهرهای کوچک و شهرستان ها برسد و شاهد افزایش معاملات مسکن در کشور باشیم.


وی درباره وضعیت قیمت مسکن طی ماههای آینده بیان کرد: تا پایان سال ثبات بر قیمت ها حاکم است و  تغییر خاصی دراین زمینه نخواهیم داشت چون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورهای اسلامی شهر قرار داریم بنابراین تا پایان بهار ۹۶ هم قیمت ها ثابت خواهد ماند ولی حجم معاملات افزایش می‌یابد.


رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران اضافه کرد: فصل اصلی نقل و انتقالات از خرداد تا پایان شهریور است و با آغاز فصل پاییز، مراجعات برای رهن و اجاره کاهش می یابد ضمن اینکه شاهد کاهش ۳ تا ۴ درصدی اجاره‌بها خواهیم بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین