تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
plusresetminus
حزب الله : مراسم گرامیداشت سالروز صنعت دفاعی امروز با شعار «صنعت دفاعی، نماد تولید ملی و اقتدار دفاعی» و با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۳۵۵
روحانی سوار اولین جنگنده ایرانی شد +عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مراسم گرامیداشت سالروز صنعت دفاعی امروز با شعار «صنعت دفاعی، نماد تولید ملی و اقتدار دفاعی» با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برگزار شد.
 
رئیس جمهور در ابتدای این مراسم که امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، سورنا ستاری معاون فناوری رئیس جمهوری و برخی از فرماندهان نظامی و مسئولان این وزارتخانه حضور داشتند، از نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های صنایع دفاعی کشور بازدید کرد.
 
 
 
 
 
در این مراسم نخستین جنگنده مجهز ایرانی به پرواز درآمد. جنگنده بومی مجهز به سامانه‌های اویونیک و کنترل آتش پیشرفته بومی نسل ۴ است.
 
بهره‌گیری از معماری یکپارچه پیشرفته و اویونیک و کنترل آتش با استفاده از شبکه داده دیجیتال نظامی منطبق با نسل ۴، بهره‌گیری از کامپیوتر محاسبات بالستیک سلاح و سامانه پیشرفته نشانه روی مقابل خلبان (HUD) به منظور افزایش دقت اصابت سلاح و مهمات، بهره‌گیری از رادار پیشرفته و چندمنظوره کنترل آتش جهت بالا بردن دقت کشف اهداف و تهدیدات و بهره‌گیری از ناوبری دقیق به صورت رادیویی و مستقل و استفاده از سامانه نقشه متحرک هوشمند از مهمترین ویژگی‌های این جنگنده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین