تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
plusresetminus
حزب الله : نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: مهم‌ترین مشکل جامعه مشکلات اقتصادی است اما دولت برای رفع مشکلات اقتصادی گام‌های مثبتی برداشته است.
۰
کد مطلب : ۹۱۹۱۵
مهم‌ترین مشکل جامعه مشکلات اقتصادی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت الله نورمفیدی، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار داشت: امروز مهم‌ترین مشکل جامعه ما مشکلات اقتصادی است اما دولت به صورتی اساسی و زیربنایی این موضوع را رسیدگی کرده و حرکت رو به جلو دارد.

وی به مشکلات روز کشور اشاره کرد و گفت: مهار تورم،رشد اقتصادی 3 درصدی، روان‌سازی فضای کسب و کار و توجه ویژه دولت‌مردان به تولید و اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین اقدامات دولت بوده است.

نورمفیدی اظهار کرد: هیچ کشوری با درهای بسته نمیتواند رشد کند و با درهای باز اقتصاد به جلو می رود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تصریح کرد: سلائق و حب و بغض‌های شخصی نباید در انتخابات ملاک قرار گیرد.

وی افزود: دخیل کردن حب و بغض های شخصی در انتخابات سبب دلسردی مردم شده و نباید بگذاریم بین مردم گسست ایجاد شده و باید مردم را منسجم تر کنیم.

وی افزود: انتخابات باید به صورتی برگزار شود که همه سلائق در آن حضور داشته باشند اما ملاک و مبنا باید قانون باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: در این هفته باید از شهیدان رجایی و باهنر یاد کرد، شهیدانی که از قدیم یار هم بوده و انسان‌هایی والا و ارزشمند بودند.

نورمفیدی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشورمان با کشورهای 5+1 گفت: در این مذاکرات با پشتوانه‌هایی که تیم مذاکره‌کننده داشت به موفقیت رسید و این پشتوانه‌ها ارشادات مقام معظم رهبری، اتحاد ملی و انسجام داخلی بود که قدرت ایجاد کرد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین