تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
plusresetminus
حزب الله: رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از فعالیت ۲۲۰ دستگاه سایبان مکانیزه و غیرمکانیزه در شهر خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۴۵۴
نواقص ایستگاه‌های اتوبوس تا آخر هفته برطرف می‌شود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید استاد کاظمی  در خصوص تذکر شورای شهر در خصوص وضعیت سایبان ایستگاه‌های اتوبوس شهر اظهار کرد: در حال حاضر اختلافاتی با پیمانکار بهره بردار سایبان‌های ایستگاه اتوبوس وجود دارد که به زودی برطرف می‌شود.
 
وی ادامه داد: این اختلافات باعث شده در بحث تعمیر و نگهداری این سایبان‌ها با مشکلاتی مواجه شویم که البته تذکر و اخطار لازم به پیمانکار در این خصوص داده شده است.
 
وی افزود: طی چند روز گذشته اقداماتی برای ساماندهی این سایبان‌ها صورت گرفته و وضعیت در مقایسه با  اواخر سال گذشته بهتر شده است.
 
وی توضیح داد: اعضای شورا و هر کدام از همکاران در صورت مشاهده مشکلی در سایبان‌های منطقه‌ای خاص می‌توانند به صورت مصداقی اعلام کنند تا رسیدگی لازم صورت بگیرد.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: بنا شده پیمانکار حداکثر تا روز چهارشنبه (۲۸ فروردین) نسبت به رفع نواقص این سایبان‌ها اقدام کند.
 
استاد کاظمی با اشاره به وضعیت شست و شوی اتوبوس‌ها نیز گفت: هر اتوبوس کثیفی که در سطح شهر مشاهده میشود تعرفه شستشوی آن بسته و برای شست و شو به کارواش اعزام می‌شود.
 
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به گلایه عضو شورای شهر در خصوص انبار شدن برخی ایستگاه‌های اتوبوس کرد: سال گذشته یکی دو مورد در این خصوص گزارش شده بود که به سرعت ساماندهی لازم صورت گرفت.
 
وی توضیح داد: این سازمان ۱۶ گشت دارد که به صورت مستمر در سطح شهر حضور دارند تا مشکلات و نواقص سیستم را اطلاع دهند تا اقدامات لازم برای بر طرف شدن آن صورت بگیرد.
 
استاد کاظمی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون گزارشی مبنی بر انباری شدن ایستگاه‌های اتوبوس توسط دست فروشان ارائه نشده است.
 
وی گفت: در حال حاضر ۲۲۰ دستگاه سایبان مکانیزه و غیرمکانیزه در سطح شهر وجود دارد که نظارت لازم برای ساماندهی آنها در حال انجام است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین