تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
plusresetminus
حزب الله : شركت ازمايش و تحقيقات قطعات و مجموعه هاي خودرو آزمون هاي جديد خودرويي را براي اولين بار در ايران به اجرا در آورده است.
۰
کد مطلب : ۱۰۸۳۷۸
داخلي سازي آزمون هاي خودردويي توسط شركت ايتراك

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آزمون پمپ بنزين مطابق استانداردهاي پژو و در شرايط دمايي از 30 درجه زير صفر تا 90 درجه بالاي صفر در ايران تنها توسط ايتراك انجام مي شود و تمامي تجهيزات انجام آزمون توسط كارشناسان ايتراك طراحي و ساخته شده است.

 

اجراي اين اَزمون در ايران نه تنها از خروج ارز جلوگيري مي كند بلكه زمان انجام آزمون را كوتاه مي كند و كيفيت قطعات استفاده شده در پمپ بنزين را بالا مي برد.

 

اين گزارش حاكي است، آزمون هاي عملكرد و دوام كويل ( سيستم جرقه زن خودرو ) كه دستگاه هاي آن توسط كارشناسان ايراني طراحي و ساخته شده نيز آزمون ديگري است كه در ايران تنها توسط ايتراك قابل اجرا است. اين آزمون نيز ضمن صرفه جويي ارزي كاهش زمان پاسخ دهي به مشتري را در پي دارد و ايرادهاي آزمون را نيز به صورت برخط در دسترس قرار مي دهد.

 

بر پايه اين گزارش، آزمون باك بنزين به منظور ارتقاي ايمني سرنشين در هنگام حوادث به اجرا در مي آيد، ديگر آزموني است كه به صورت انحصاري در ايتراك به اجرا در مي آيد. در اين آزمون باك بنزين كه تا نيمه از بنزين پر است، دو دقيقه در معرض آتش قرار مي گيرد و كيفيت باك بنزين بايد در حدي باشد كه آتش نگيرد و به سرنشين فرصت خروج از خود رو را داشته باشد. اين آزمون به صورت تصادفي بر روي تمامي محصولات توليدي ايران خود رو انجام مي شود.

 

شركت آزمايش و تحقيقات قطعات و مجموعه هاي خودرو (ايتراك) وابسته به گروه صنعتي ايران خودرو آزمايش هاي ديگري را نيز داخلي سازي كرده كه از آن جمله مي توان به آزمون ماشين هاي دوار، آناليز مدال و آزمايش چهار جك يا چهار پوستر اشاره كرد.اين شركت دستاوردهاي جديد خود را در نمايشگاه توانمندي هاي صنعت خودروي ايران در سالن هاي 38، 38 آ و محوطه باز به نمايش گذاشت.

 

منبع : ايكوپرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین