تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
plusresetminus
حزب الله : ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در غرب کرج با حضور جمعی از نخبگان، معتمدین و فعالین سیاسی اجتماعی این منطقه افتتاح شد.
۰
کد مطلب : ۱۴۰۰۷۵
ستاد انتخاباتی "حجت‌الاسلام رئیسی" در غرب کرج افتتاح شد

 

 

 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در غرب کرج با حضور جمعی از نخبگان، معتمدین و فعالین سیاسی اجتماعی این منطقه افتتاح شد.

حجت‌الاسلام افشاردوست مسئول ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان البرز در این مراسم ضمن تاکید بر ضرورت رقابت سالم و به دور از حاشیه اظهار داشت: در انتخابات باید از اسراف و هزینه‌های زیاد پرهیز کرد، چرا که در این شرایط اقتصادی مردم نگاهی به حجم زیاد تبلیغات ندارند.

وی افزود: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند شرکت در انتخابات یک وظیفه است و انتخاب اصلح هم وظیفه‌ای مهم‌تر. 

در ادامه این مراسم جمالپور قائم‌مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان البرز اظهار داشت: در انتخابات و تبلیغات باید بر روش‌های ایجابی تاکید کرد و از تخریب و نزاع‌های سیاسی فاصله گرفت، استفاده از منطق تخریب فضا را به سمت دو  قطبی شدن سوق می‌دهد که نتیجه آن فاصله گرفتن از تصمیم عقلانی و انتخاب متاثر از احساسات است.

جمالپور تاکید کرد: این افتخار انقلاب اسلامی است که در سایه امنیت و آرامش، مردم به راحتی سرنوشت خود را رقم می‌زنند و درباره آینده تصمیم‌گیری می‌کنند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین