تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
plusresetminus
حزب الله: رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور در مورد نحوه اعتراض به جریمه‌ها گفت: هیچ برگه جریمه‌ای در سیستم پلیس حذف نمی‌شود و تنها در صورتی که راننده بتواند مستندات را در خصوص خطای مأمور ارائه کند قبض از سیستم پلیس حذف می‌شود.
۰
کد مطلب : ۶۹۰۳۷
شرایط رسیدگی به اعتراضات تخلفات رانندگی/ هیچ برگه جریمه‌ای حذف نمی‌شود
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور اظهار داشت: از این پس بلافاصله بعد از وقوع تخلف در جاده ها توسط رانندگان متخلف موضوع تخلف از طریق پیامک به راننده اطلاع داده می شود و پس از فرایند ثبت تخلف توسط دوربین‌های هوشمند با ارسال پیامک راننده را از تخلف خود مطلع می‌کنیم.

وی ادامه داد: پس از تایید اطلاعات رانندگان و ثبت تخلفات آنان شماره گذاری خودروها توسط کاربران انجام می شود و بعد از ثبت تخلف سابقه خودرو پیامک چاپ و ارسال می‌شود.

کرمی اسد در مورد نحوه اعتراض به جریمه‌ها گفت: هیچ برگه جریمه‌ای در سیستم پلیس حذف نمی‌شود و تنها در صورتی که راننده بتواند مستندات را در خصوص خطای مأمور یا کارمند پانچ جریمه‌ها ارائه کند قبض از سیستم پلیس حذف می‌شود.

به گفته رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور، اعتراض به جرایم رانندگی در سراسر کشور یکپارچه است و تسهیلات در واحدهای رسیدگی به خوبی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دنبال این هستیم تا شهروندان پس از دریافت صورتحساب جریمه در سایت راهور 120 بتوانند شناسه قبض و پرداخت را دریافت کنند و بدون نیاز به سفر درون شهری قبض را پرداخت کنند.

کرمی اسد با اعلام اینکه در صورتی که خودرویی طبق ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی میزان جریمه‌هایش به یک میلیون تومان برسد در سیستم پلیس توقیف شده و از طریق پست و پیامک اخطار توقیف برای فرد ارسال می شود، افزود: راننده موظف است ظرف یک ماه جریمه را پرداخت کرده در غیر اینصورت خودرو توقیف فیزیکی می‌شود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور خاطر نشان کرد: تسهیلاتی برای این رانندگان در نظر گرفته شده است و پس از پرداخت دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و شکایت بدون مراجعه از سوابق خودرو حذف می شود؛ البته این موضوع تنها برای خودروهایی است که یک میلیون تومان خلافی دارند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین