تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از پایان تلاش شاگردانش در جایزه بزرگ باکو گفت: مهمترین هدف من سنجیدن عملکرد فنی فرنگی کاران بود که به آن دست یافتم.
۰
کد مطلب : ۱۰۰۳۴۹
عیار کشتی‌گیران را سنجیدم/ نتایج باکو ملاک اصلی المپیکی شدن نیست

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد بنا  با بیان اینکه سنجش عیار و توانایی فرنگی کاران جزو اهداف اصلی او بوده اظهار داشت: مسابقات جایزه بزرگ باکو برای آذربایجانی ها از اهمیت فراوانی برخوردار است و همین امر باعث شده بود تا علاوه بر مدعیان و عنوان داران جهان و المپیک از کشورهای مختلف، تیم میزبان هم با تمام توان در این تورنمنت شرکت کند.

وی تصریح کرد: همین مساله باعث شده بود تا سطح رقابتها از نظر کمی و کیفی بسیار بالا باشد و کار برای کسب مدال بسیار سخت شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به اهداف اصلی خود از حضور در چنین تورنمنتی اشاره کرد و افزود: مهمترین هدف من از اعزام این تعداد کشتی گیر به باکو این بود که ببینم در طول دو سه ماه اخیر چه کرده ایم و تمرین و اردو چه تاثیری روی بچه ها گذاشته است. در نتیجه من باید به شناخت کلی از بچه ها می رسیدم و خوشبختانه این هدف محقق شد.

بنا نتایج این تورنمنت را در المپیکی شدن هیچ کدام از فرنگی‌کاران موثر نخواند و گفت: برد و باخت در این رقابتها به این معنا نیست که مدال آوران در باد موفقیت بخوابند و جایگاه خود را تثبیت شده بدانند و ناکامان همه را چیز را تمام شده ببینند. مسیر رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک برزیل مسیر پر فراز و نشیبی است که مراحل مختلفی دارد و هر کشتی گیری می تواند برای رسیدن به هدفش تلاش کند. آنچه مسلم است هیچ اتفاقی تا المپیک غیر قابل پیش بینی نیست و تمامی فرنگی کاران باید در تمرینات و اردو با تمام توان زحمت بکشند.

وی در خصوص عملکرد برخی فرنگی کاران نیز گفت: محسن حاجی پور در وزن ۵۹ کیلو نتوانست در حد و اندازه های خو د ظاهر شود اما برخی دیگر مثل مردانی توانستند خوب کشتی بگیرند و خودی نشان دهند. ما در تمامی اوزان نفرات متعددی داریم که تعدادی از آنان به این تورنمنت اعزام شدند و برخی دیگر در اردو هستند و این بدان معناست که خوشبختانه دست ما در بسیاری از اوزان پر است و ما می توانیم همواره تیم خوب را جمع و جور کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خاتمه اظهار داشت: در وهله اول بسیار خوشحالم، نه برای خودم بلکه برای کشتی فرنگی ایران که چنین سرمایه هایی دارد و می توان برای آینده روی تک تک آنان برنامه ریزی کرد.

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران شب گذشته در پایان رقابتهای بین المللی جام جایزه بزرگ باکوی آذربایجان موفق به کسب یک مدال طلا دو نقره و سه برنز شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین