تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
plusresetminus
حزب الله : باشگاه میلان تدابیر جالب توجهی را برای جذب ماریو بالوتلی از تیم لیورپول اتخاذ کرد تا این مهاجم جنجالی را به عضویت این تیم در آورد.
۰
کد مطلب : ۹۲۰۰۴
نوع مدل مو در قرارداد میلان با بالوتلی!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی که فصل ضعیفی را در لیورپول پشت سر گذاشت به تیم میلان پیوست و قرار است تا پایان فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی در این تیم توپ بزند.

حاشیه‌هایی که بالوتلی در سال‌های گذشته داشته است باعث شده تا باشگاه میلان تدابیر زیادی برای جذب این بازیکن اتخاذ کند که جالب توجه است.

به‌ گزارش گازتا دلااسپورت، در قرارداد ماریو بالوتی با باشگاه میلان ذکر شده است که این بازیکن جنجالی حق حضور در کلوپ‌های شبانه، سیگار کشیدن و داشتن مدل‌های موهای عجیب و غریب را ندارد و در صورتی که چنین رفتارهای حاشیه‌ای از او سر بزند، باشگاه میلان می‌تواند به صورت یک طرفه قرارداد این بازیکن را فسخ کرده و هیچ پولی را به او پرداخت نکند.

ماریو بالوتلی با این هدف به این میلان پیوست که می‌خواهد آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیا را قانع کند تا او را برای یورو 2016 به تیم ‌ملی این کشور دعوت کند.

چهار سال پیش بالوتلی جوان در یورو 2012 به لاجوردی پوشان کمک کرد تا به فینال این ر‌قا‌بت‌ها راه یابند. او در بازی نیمه نهایی مقابل آلمان موفق شد دو گل زیبا به نویر بزند و به عنوان یکی از بهترین‌های جام معرفی شود، ولی شکست چهار بر صفر برابر اسپانیا در دیدار نهایی باعث شد تا ایتالیا نایب قهرمان جام ملت‌های اروپا شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین