تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
plusresetminus
حزب الله : معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک به مشتریان گروه سایپا توصیه کرد که جهت خرید خودرو از نمایندگی های سایپا و برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده و کلاهبرداری احتمالی حتما پول را به حساب شرکت سایپا واریز کنند.
۰
کد مطلب : ۷۵۱۲۰
مشتریان برای خرید خودرو پول را به حساب سایپا واریز کنند

 
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،مهدی حاجی باقری، معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک با اشاره به راهکار های ارائه شده در خصوص جلوگیری از تضییع حقوق مشتریان گفت: در اطلاعیه ها و بخشنامه های معاونت خدمات پس از فروش سایپا یدک بارها از مشتریان محترم در خواست شده و به نمایندگی های نیز اعلام شده که جهت پرداخت مبالغ مربوط به خرید خودرو، حتماً لازم است پول به حساب شرکت سایپا واریز شود.

وی با اعلام اینکه این آیین نامه به نمایندگی ها ابلاغ شده گفت: در این راستا در همه نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا، تابلویی به نام "پرداخت پول نقد ممنوع" تدارک دیده شده، که باید در دید مشتریان قرار گیرد.

حاج باقری افزود: در بازدید های نظارتی که توسط سایپا و سایپا یدک از نمایندگی های گروه سایپا انجام می شود، وجود این تابلو و در معرض دید بودن آن کنترل می شود.

وی تاکید کرد: عدم توجه به این موضوع باعث بروز مشکلات متعددی برای مشتریان می شود و رعایت این موضوع می تواند از بسیاری مسائل و کلاهبرداری های احتمالی جلوگیری کند.

معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک گفت: امیدوارم با همکاری مشتریان عزیز، امکان ایجاد تخلف و سوء استفاده  به حداقل برسد تا شاهد تضییع حقوق مشتریان نباشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش  سایپا گفت: مجدداً از همکاران نمایندگی های سایپا در خواست دارم برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده، همچنان این موضوع را با جدیت پیگیری کنند.
 

منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین