تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
plusresetminus
حزب الله: طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس با تصویب هیئت رئیسه به کمیسیون تدوین آیین‌نامه ارجاع شد.
۰
کد مطلب : ۶۴۵۰۰
طرح اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس به کمیسیون تدوین آیین‌نامه ارجاع شد
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان بررسی جزئیات طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس را مورد بررسی قرار دادند.

طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که در خصوص نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح قانونی در صحن علنی پارلمان و کمیسیون تخصصی است، با امضای 29 نفر از وکلای ملت تقدیم هیئت رئیسه شده و کلیات آن در روز یکشنبه هفته جاری با 144 رای موافق به تصویب رسیده بود، امروز بررسی جزئیات آن در صحن علنی آغاز شد اما پس از اینکه تعدادی از نمایندگان پیشنهاد حذف یا اصلاحی مواد یک یا 2 این طرح را مطرح کردند و هیچ‌کدام از این پیشنهادات سرانجامی نداشت و در نهایت این طرح با تصمیم هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس ارجاع شد. 

علی لاریجانی رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان پس از آنکه پیشنهادات نمایندگان نمی‌توانست رای مثبت قاطبه بهارستان‌نشینان را کسب کند، طی سخنانی گفت: براساس تصمیم هیئت رئیسه این طرح به کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس ارجاع می‌شود تا بررسی‌های بیشتری روی آن صورت گیرد و ایرادات موجود در آن رفع شود.

بنابراین طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس که در مورد نحوه رسیدگی طرح‌ها و لوایح قانونی است، دوشوری شد تا پس از بررسی بیشتر در کمیسیون تدوین آیین‌نامه مجددا به صحن علنی پارلمان بازگردد.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین