تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
plusresetminus
حزب الله : قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان با بیان اینکه این رشته نیاز به تغییر ساختار داشت گفت: مردم و اهالی کشتی با توجه به ناکامی های اخیر دیگر تحمل شکست را ندارند.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۴۰۰
کشتی نیاز به تغییر ساختار داشت/ مربیان جدید حق اعتراض ندارند!

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اکبر فلاح با بیان اینکه سیستم اجرایی فدراسیون و برنامه های تیم ملی نیاز به تغییر ساختاری دارد به خبرنگار مهر گفت: به عنوان یکی از ملی پوشان قدیمی و مربی کنونی کشتی معتقدم این رشته در سالهای اخیر چندان موفق نبود و نیاز به یک تغییر اساسی و ساختاری داشت. البته این تغییرات با استعفای رسول خادم آغاز شد و حالا شاهد آن هستیم که سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی هم تغییر کردند. مطمئنا این تغییرات روح تازه ای در کالبد تیم های ملی خواهد دمید؛ به شرط آنکه سرمربیان جدید همان راه و روش نفرات قبلی را پیش نگیرند.
 
مردم دیگر تحمل قهر در کشتی را ندارند
 
مربی سازنده کشتی کشورمان با اشاره به اینکه سرمربیان جدید تیم های ملی با آگاهی کامل از وضعیت نامطلوب مالی کشتی، قبول مسئولیت کردند گفت: سرمربیان جدید به خوبی می دانند  وضعیت کشتی چگونه است و با علم به این موضوع چنین مسئولیت سنگینی را پذیرفتند. در نتیجه حق اعتراض به کم و کاستی ها را ندارند. ضمن اینکه مردم و اهالی کشتی دیگر تحمل و حوصله قهر و آشتی های همیشگی را ندارند و سرمربیان جدید باید بدانند این موضوع دیگر قابل قبول و تایید مردم نیست.
 
سرمربیان جدید وقت کافی برای موفقیت دارند
 
فلاح ادامه داد: سرمربیان جدید برای تجهیز و آماده سازی تا رقابتهای جهانی آینده و المپیک ۲۰۲۰ توکیو وقت کافی دارند. البته اگر قرار است این آقایان هم با همان روش و برنامه های نفرات قبلی جلو بروند راه به جایی نخواهند برد. کشتی بیش از آنکه نیاز به تغییر مربی و مسئول داشته باشد، نیازمند تغییرات ساختاری و برنامه های قبلی است. ضمن اینکه من این تغییرات را به فال نیک می گیرم و امیدوارم به نتایج خوب منتهی شود.
 
محمد بنا و غلامرضامحمدی منتظر بازگشت بودند
 
پیشکسوت کشتی کشورمان افزود: اینکه بگوئیم غلامرضا محمدی و محمد بنا به هیچ عنوان در فکر بازگشت نبودند و اصلا تمایلی با همکاری مجدد با تیم های ملی نداشتند کاملا غیر منطقی است. این دو مربی که کارنامه خوبی هم در طول سالهای حضورشان در تیم ملی دارند به نوعی منتظر بازگشت بودند و همین مساله باید باعث شود با انگیزه و آستانه تحمل بالایی، کارشان را استارت بزنند. اینکه دوباره ما با کوچکترین مشکلی دوباره شاهد قهر و آشتی آنها باشیم اصلا پذیرفتنی نیست، چراکه آنها به خوبی بر تمامی اتفاقات و زیر و بم های کشتی اشراف دارند.
 
تغییرات کشتی نباید به سرمربیان ختم شود!
 
وی با توجه به تغییر سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و کادر فنی این دو تیم گفت: به نظر من نباید تغییرات در سیستم اجرایی کشتی منتهی به سرمربیان و کادر فنی تیم های ملی شود. ما در فدراسیون هم باید تغییرات فراوانی ایجاد کنیم، چراکه هر فردی که پیش از این در فدراسیون و بدنه اجرایی آن بوده با همان طرزفکر و برنامه ها هماهنگ است. ما اگر قصد تغییرات اساسی و کلی را داریم باید خیلی از مسئولان فدراسیون را هم تغییر دهیم که این موضوع باید مد نظر رئیس جدید فدراسیون کشتی قرار داشته باشد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین