تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
plusresetminus
حزب الله: علی بهرمند اظهار کرد: در کنار برخی از واحدهای نان صنعتی، واحدهای زیرزمینی با تولید و توزیع زولبیا و بامیه در ماه رمضان از مردم سوءاستفاده کرده و به دلیل قیمت کمتر نسبت به قنادی ها توانسته اند مردم را جذب کنند که عوارض غیر بهداشتی را رقم زده است.
۰
کد مطلب : ۵۸۴۷۰
نانواها هم زولبیا فروش شدند
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،رییس اتحادیه قناد و شیرینی فروش تهران از ورود برخی واحدهای نانوایی در ماه رمضان به تولید و توزیع زولبیا و بامیه خبر داد و گفت: قیمت پایین زولبیا و بامیه در واحدهای نان صنعتی، برای واحدهای قنادی ایجاد مشکل کرده است.

علی بهرمند اظهار کرد: واحدهای نان صنعتی آرد یارانه ای دریافت می کنند که کاهش قیمت زولبیا و بامیه را در پی دارد و باعث بد گمانی به صنف قناد شده است.

او ادامه داد: در کنار برخی از واحدهای نان صنعتی، واحدهای زیرزمینی با تولید و توزیع زولبیا و بامیه در ماه رمضان از مردم سوءاستفاده کرده و به دلیل قیمت کمتر نسبت به قنادی ها توانسته اند مردم را جذب کنند که عوارض غیر بهداشتی را رقم زده است.

وی با اشاره به این که سامانه تولید، توزیع و صادرات شیرینی برای صنف قناد می تواند مفید واقع شود، تاکید کرد: در حال حاضر زولبیا و بامیه که تاریخ مفید مصرف آن 2 روز است، به کشور های حاشیه خلیج فارس صادر می شود و در کنار آن در طول سال انواع تولیدات صنف شیرینی به کشورهای آمریکا، کانادا و اروپا صادر می شود.

بهرمند یادآور شد: مصرف زولبیا و بامیه در ماه رمضان بسیار افزایش می یابد و در مراسم و مجالس این ماه بیشتر تقاضا را به خود اختصاص داده است.

رییس اتحادیه قناد و شیرینی فروش تهران بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک 8500 تومان و درجه دو، 8000 تومان عرضه می شود که شکایتی در رابطه با قیمت و کیفیت اعلام نشده است.

او در پایان گفت: هر بسته 40 کیلویی آرد برای صنف قناد 63 هزار تومان، شکر 2000 تومان و روغن حلبی 16 کیلویی 65 هزار تومان است و این در حالی است که  ارد در بسته بندی 40 کیلویی برای صنف نانوایان صنعتی 25هزار تومان عرضه می شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین