تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
plusresetminus
حزب الله: سخنگوی دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخی ادعاها در مورد ارسال اسلحه از سوی جمهوری اسلامی ایران به یمن را کاملا ساختگی و کذب محض دانست.
۰
کد مطلب : ۷۹۹۷۲
افخم: ادعای ارسال اسلحه از ایران به یمن کاملا ساختگی و کذب است
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، برخی ادعاها در مورد ارسال اسلحه از سوی جمهوری اسلامی ایران به یمن را کاملا ساختگی و کذب محض دانست.

افخم با اشاره به اینکه اینگونه ادعاها به هیچ وجه نمی‌تواند توجیه‌کننده حمله نظامی به یمن باشد افزود: توافقنامه امضاء شده بین هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران و هواپیمایی کشور یمن در چارچوب توافقات مربوط به فعالیت هوایی مدنی و تجاری بوده و از زمان امضاء توافق تاکنون چند پرواز مدنی حاوی کمک‌های دارویی و بهداشتی به صنعا انجام شده و محموله‌های این پرواز ها به هلال احمر یمن تحویل گردیده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با توجه به حجم خسارتها و تلفات انسانی حملات هوایی به کشور یمن خواستار توجه نهادها و مجامع بین المللی به‌ویژه صلیب سرخ جهانی برای امداد رسانی به مردم بی گناه یمن و توقف حملات شد.

افخم همچنین آمادگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت در امداد رسانی به آسیب دیدگان در یمن را مورد تاکید قرار داد.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین