تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
plusresetminus
حزب الله: معاون رییس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با بیان اینکه ارتش این کشور در جنگ خود علیه تروریست‌ها به حمایت مردمی، سیاسی و رسانه‌ای نیاز دارند، گفت: مایه افتخار مقاومت است که اعضای داعش بیش از هر چیزی از مقابله با ما می‌ترسند.
۰
کد مطلب : ۶۲۱۳۲
افتخار مقاومت است که داعش از ما می‌ترسد

 

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نبیل قاووق، معاون رییس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از اعضای این حزب اعلام کرد: اعضای گروه "دولت اسلامی" (داعش) در تمامی میدان‌های مبارزه فهمیده‌اند که ما اهل جنگ هستیم و پیروزی واقعی از آن ماست و موجب افتخار مقاومت است که داعشی‌ها بیشتر از هر چیزی از مقابله با ما می‌ترسند.

 

وی افزود: ما همواره به حمایت از وطن و مردم خود می‌پردازیم و فشارهای داخلی و خارجی هیچ‌گاه ما را از عمل کردن به وظایفمان در قبال مردم و وطن دور نمی‌کند و در حال حاضر زمان آن فرا رسیده که موضع ملی فراگیری برای حمایت از ارتش در جنگش علیه تروریست‌ها که جنگ همگان است، اتخاذ کنیم.

 

قاوون خاطرنشان کرد: ما فهمیده‌ایم که هرگونه اهانت به ارتش لبنان و تردید در اتخاذ موضعی رسمی پیام ضعف لبنان را به تکفیری‌ها اعلام می‌کند و ارتش لبنان حق دارد که در جنگ تاریخی و ملی خود از حمایت مردمی، سیاسی و رسانه‌ای برخوردار بوده و پیش از آنکه به سلاح جنگی و مهمات مجهز شود به موضع رسمی از سوی مردم لبنان مجهز شود.

 

وی گفت: موضع سیاسی واضح و شجاعانه همان چیزی است که ارتش لبنان به آن نیاز دارد. همچنین ارتش حق دارد برای آزاد کردن ربوده‌شدگان خود دست به هر کاری بزند. ربایندگان ارتش دشمنان لبنان هستند و هیچ وطن و دینی ندارند.

 

قاووق اظهار داشت: کسانی هستند که پس از سه سال به حضور داعش در لبنان اعتراف کردند، گناه ما این است که ما خطر را پیش از همگان درک کردیم. برای همین به جنگ رفتیم تا از ملت و مقدسات خود حمایت و محافظت کنیم.

 

وی اظهار داشت: اقدام دوم داعش پیشروی به سمت شهرک‌ها، روستاها و شهرهای لبنان است. اظهارات و نقشه‌های آن‌ها در پایگاه‌های اجتماعی کاملاً واضح است.

 

قاووق گفت: چالش‌ها واقعی و جدی است. اما لبنان با معادله ارتش، مردم و مقاومت، هوشیاری و مقاومت خود را حفظ می‌کند و اگر تمامی داعشی‌ها جمع شوند سرنوشتشان شکست بر روی خاک لبنان است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین