تاریخ انتشارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
plusresetminus
حزب الله: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت:باید مواردی از جمله کشیک‌های نوروزی دستگاه‌های خدمت رسان مورد توجه باشد تا خدمات مناسب به مردم به ویژه مسافران نوروزی ارائه شود.
۰
کد مطلب : ۱۹۲۳۳۸
کشیک دستگاه های اجرایی البرز در ایام نوروز مورد توجه باشد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی درویش پور صبح شنبه در جلسه هماهنگی و استقبال از سفرهای نوروزی با بیان اینکه اولویت‌های البرز توسط استاندار مشخص و تبیین شده است، اظهار کرد: نوروز برای ما بسیار مهم است، نوروز در خود ریشه و درون مایه دارد و در دنیا از محبوب ترین آئین‌ها است.
 
وی ادامه داد: نوروز آئینی است که مرزها را طی کرده و پیشگام طراوت، نشاط و سرزندگی است، از دل جشن‌ها و آئین‌های نوروز ارتقای صلح، همبستگی و آشتی در سطح ملی بیرون می‌آید. نوروز می‌تواند بستر همدلی و همبستگی باشد باید به آن بسیار ارج نهیم، نوروز سیاهی و تیرگی را می‌برد و شایسته پاسداشت است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: البرز شرایط اقلیمی ممتاز، خاک حاصلخیز و منابع آبی سطحی و زیرزمینی شناخته شده‌ای دارد، باید تلاش کنیم تا به خوبی این موارد نمایان شود.
 
وی با تاکید بر اهمیت تپندگی نبض گردشگری البرز در کشور، گفت: البرز ایران کوچک است و باید به معنای واقعی این شاخصه نمود یابد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اهمیت پاکسازی پارک‌ها، اماکن گردشگری، اقامتی و پذیرایی در البرز، گفت: تمهیدات چهارشنبه آخر سال و بحث حمل و نقل نیز مهم است اما باید مواردی از جمله کشیک‌های نوروزی دستگاه‌های خدمت رسان مورد توجه باشد تا خدمات مناسب به مردم به ویژه مسافران نوروزی ارائه شود. همچنین افرادی کاربلد در کشیک‌های نوروزی برای تسهیل امور مردم مستقر شوند.
 
درویش پور افزود: بارش برف و باران در تعطیلات نوروز نیاز به تمهیدات ویژه دارد.
 
وی با اشاره به تردد ۳۰ میلیون خودرو از البرز طی نوروز ۹۷، گفت: باید برنامه ریزی ها به گونه‌ای باشد که ۱۰ میلیون از این ترددها در استان توقف داشته باشند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین