تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
plusresetminus
فرمانده انتظامی پایتخت:

تهران؛ امن‌ترین پایتخت جهان است

حزب الله: سردار رحیمی گفت: امروز با اشراف بر اطلاعات به دست آمده اعلام می‌کنیم که تهران امن‌ترین پایتخت در میان پایتخت‌های سایر کشور‌های جهان است.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۲۴۳
تهران؛ امن‌ترین پایتخت جهان است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مجمع خیرین امین اظهار کرد: روزانه ۴۷ تا ۵۰ هزار شهروند به یگان‌های انتظامی در سطح پایتخت مراجعه می‌کنند و این آمار بدون احتساب تعداد متهمان و متخلفان است.
 
سردار رحیمی افزود: در کشور ما نقطه اتکا در همه بخش ها، مردم هستند و در حوزه امنیت نیز رویکرد نیروی انتظامی، "مردم محوری" است.
 
وی افزود: امروز با اشراف بر داده‌ها و اطلاعات به دست آمده با افتخار عنوان می‌کنیم که تهران امن‌ترین پایتخت در میان پایتخت‌های سایر کشور‌های جهان است.
 
رییس پلیس پایتخت بیان کرد: از جمله پیشرفت‌های قابل توجه پلیس در امور انتظامی مهار و کاهش چشمگیر آمار سرقت است و پلیس پایتخت به مدد تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و ماموران پلیس‌های تخصصی موفق شده سرقت‌های خشن را به میزان زیادی کاهش دهد.
 
وی با اشاره به اینکه امنیت بیش از هر حوزه دیگری نیازمند خیرین است، بیان کرد: به علت پیچیدگی و چند بعدی بودن امنیت، این مسئله به همه افراد با هر تخصصی، نیازمند است.
 
وی امنیت را نیازمند نخبگان نیز دانست و گفت: نخبگان با خلاقیت خود، فرآیند‌ها و رویه‌های حوزه امنیت را اصلاح و به روز می‌کنند.
 
رئیس پلیس پایتخت، با اشاره به اینکه امنیت، نیازمند هنرمندان در حوزه‌های مختلف از جمله موسیقی، سینما، تئاتر، انیمیشن و ... است، تصریح کرد: هنرمندان با هنر خود، احساسات مردم را برمی انگیزند و آن‌ها را تشویق می‌کنند تا در جامعه، رفتار مسئولانه داشته باشند.
 
وی امنیت را همچنین نیازمند اساتید و مربیان خیر، برشمرد و گفت: این قشر از جامعه با دانش خود، تولید علم و گفتمان سازی می‌کنند.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه امنیت نیازمند اصحاب رسانه برای افزایش احساس امنیت مردم است، خاطر نشان کرد: امنیت نیازمند خیرین سازندگی است که باور داشته باشند، زیرساخت‌های فیزیکی حوزه امنیت، مهمتر از حوزه‌های دیگر است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین