تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
plusresetminus
حزب الله: شهردارکرج گفت: عبور کمربند شمالی کرج از باغ سیب مهرشهر به هیچ وجه صحت ندارد و از سوی برخی افراد سودجو مطرح شده است.
۰
کد مطلب : ۵۰۶۹۴
کمربند شمالی کرج از باغ سیب عبور نمی‌کند

 

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،
علی ترکاشوند،  اظهار کرد: باغ سیب کرج همچون ریه‌های تنفسی شهر عمل می‌کند و هیچ ارگانی قصد تخریب باغ را نداشته است.

 

وی افزود: اتفاق اخیر که موجب قطع دو هزار اصله درخت میوه این باغ شده است بر اثر سهل انگاری یک کارگر رخ داده و با خواست و آگاهی قبلی صورت نگرفته است.

 

این مقام مسئول گفت: این باغ با داشتن هشت هزار و 700 اصله درخت از 35 سال پیش با مدیریت مالکین خود اداره شده است و اگر مالکین قصد تخریب و قطع درختان باغ را داشتند تا کنون این کار را انجام می‌دادند.

 

ترکاشوند ابراز کرد: البته قطع درختان حتی بر اثر سهل انگاری خلاف قانون بوده است و پس محرز شدن تخلف مالکین موضوع به سرعت از سوی مراجع قضایی پیگیری شد و متخلفین بازداشت شدند.

 

شهردار کرج خاطرنشان کرد: مدیران شهری کرج به عنوان نمایندگان مردم با جدیت تمام پیگیر موضوع هستند و از حقوق مسلم مردم در این زمینه دفاع خواهند کرد.

 

وی در ادامه به سوء استفاده برخی افراد از موضوع قطع درختان این باغ اشاره کرد و گفت: برخی که همواره به دنبال ایجاد تشنج و سر و صدا در شهر هستند با تجمع مقابل باغ و شعار دادن قصد فریب اذهان عمومی را داشتند که خوشبختانه توسط نیروهای امنیتی شناسایی شدند و به آنها تذکر داده شد.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود عبور کمربند شمالی کرج از میان باغ سیب را تکذیب کرد و افزود: برخی تصور می‌کنند که عبور کمربند شمالی کرج از باغ سیب مهرشهر دلیل اصلی قطع درختان بوده است اما شهرداری کرج به هیچ وجه قصد چنین کاری را ندارد.

 

ترکاشوند تصریح کرد: شهرداری کرج حافظ سلامت شهری است و اقدامی انجام نمی‌دهد که حقوق شهروندان کرجی پایمال شود و موضوع عبور کمربند شمالی از باغ سیب توسط همین افراد سودجو مطرح شده است و به هیچ وجه صحت ندارد.

 

وی در پایان گفت: اگر متولیان اصلی باغ برای احیای درختان قطع شده باغ اقدامی انجام ندهند شهرداری کرج آمادگی دارد که طبق قانون و با بودجه خود درختان جدید جایگزین درختان قطع شده کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین