تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
plusresetminus
حزب الله:معاون فنی شرکت پست گفت: سرانه ترافیک پستی که یکی از شاخص‌های توسعه است در ایران حدود 10 است و این درحالی است که در کشورهای صنعتی حدود 300 و شاید بالای 600 باشد.
۰
کد مطلب : ۶۶۷۶۹

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، بوداقی در افتتاحیه هشتمین دوره همایش‌های تجارت الکترونیک با بیان این‌که سرانه ترافیک کشورهای صنعتی و فرا صنعتی از محل تجارت الکترونیک است افزود: پست به عنوان یک نهاد کمک رسان در این زمینه فعالیت دارد و استقرار کامل دولت الکترونیک نیازمند اطلاع رسانی است.

وی افزود: این ماموریت در دستور کار پست جمهوری اسلامی قرار گرفته واحدهایی نیز ایجاد شده و ما در خدمت شرکت‌هایی که نماد الکترونیک دارند هستیم.

معاون فنی شرکت پست تصریح کرد: ما ابتدا به صورت سفارش الکترونیکی بسته‌ها را به مقصد می رسانیم و بعد به صورت الکترونیکی و فیزیکی به اشکال مختلف آنها را دریافت می کنیم و به فروشگاه مربوطه می رسانیم.

بوداقی با یادآوری این که در دو سه سال اخیر بالای صد درصد رشد در زمینه ترافیک و درآمد و تراکنش‌های مالی وجود داشت بیان کرد: به همه صاحب‌منصبان می گوییم که به شبکه پستی ما اطمینان داشته باشند.

وی در پایان با ابراز خرسندی نسبت به این که با وجود نهادهای ارتباطی جدید جایگاه پست همچنان پررنگ است اظهار کرد: در پست تحولاتی را پشت سر گذاشتیم و پست صنعتی نیز شکل گرفت و ماموریت‌ها از حالت فیزیکی خالص به ابعاد الکترونیکی و مالی تبدیل شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین