تاریخ انتشارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
plusresetminus
حزب الله : عضو شورای شهر کرج گفت: تعامل مسئولان دانشگاه خوارزمی با مجموعه مدیریت شهری نقش به سزایی در ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی کرج دارد.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۰۸۶
افزایش تعامل مدیریت شهری کرج با دانشگاه خوارزمی

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اکبر سلیم نژاد  اظهار کرد: ظهر امروز جلسه‌ای با حضور برخی از اعضای شورای شهر، سرپرست منطقه 6 و مسئولان دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
 
وی با اشاره به هدف برگزاری این جلسه ادامه داد: بعد از برگزاری این جلسه مقرر شد کارگروهی برای احصاء دقیق مطالبات و بدهی دانشگاه خوارزمی و مجموعه مدیریت شهری به یکدیگر تشکیل شود.
 
وی توضیح داد: بدون شک تشکیل این کارگروه نقش به سزایی در افزایش تعامل و همکاری دانشگاه خوارزمی با شهرداری و شورای شهر کرج جهت تسریع در روند تکمیل برخی پروژه‌های شهر که دانشگاه خوارزمی بخشی از زمین آن را تامین کرده است، دارد.
 
عضو شورای شهر کرج گفت: شفافیت در میزان طلب و بدهکاری این دو مجموعه به یکدیگر باعث کاهش اختلافات موجود شده و در نهایت به نفع شهر و شهروندان تمام می‌شود.
 
سلیم نژاد با اشاره به دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه افزود: ارائه راهکارهایی جهت افزایش تعامل با مسئولان دانشگاه خوارزمی برای انجام برخی پروژه‌ها مثل احداث باغ کتاب در کرج و ساخت فرهنگسرا در منطقه حصارک از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.
 
این مسئول در پایان ابراز کرد: دانشگاه خوارزمی به عنوان یکی از مراکزعلمی استان می‌تواند با تعامل با مجموعه مدیریت شهری در ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی ایران کوچک نقش به سزایی ایفا کند. 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین