تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
plusresetminus
حزب الله : نام بنز و لوگوی این کمپانی تضمینی برای همراهی کیفیت و خلاقیت با هزینه ای است که مشتری پرداخت می کند. از سال 1926 که برند مرسدس بنز حیات خود را آغاز کرده تا امروز بالاترین میزان اعتماد مشتری را در اختیار دارد اما همواره یک پرسش ماجراجویانه وجود دارد! آیا می توان نهایتی برای کیفیت تولیدات مرسدس بنز تصور کرد؟ در پاسخ باید جواب مثبت داد.
۰
کد مطلب : ۷۷۹۳۸
با "مایباخ اس 600" سطح انتظارتان را بالا ببرید!/عکس
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، "مایباخ" تضمینی برای دستیابی به بی نهایت های مرسدس بنز در کیفیت تولید، فناوری های روز و احساس یک خودروی فوق اشرافی است. با این توضیحات حتما آشنایی با لوکس ترین مرسدس بنز اس کلاس که لوگوی مایباخ را نیز در بخش هایی از بدنه خود دارد، جذابیت های بسیار بالایی خواهد داشت.
زمانی که اولین تصاویر از مایباخ اس 600 منتشر شد، همگان منتظر آن بودند تا رازهای این خودروی استثنایی را مورد شناسایی قرار دهند. خودرویی که در ظاهر همانند کلاس اس ها به نظر می رسد اما عضو خانواده مایباخ هم محسوب می شود.
 اگر در برخورد اول با مایباخ اس 600 مقداری دقت خود را افزایش دهیم، مشخص می گردد این خودرو در طول 207 میلیمتر(8.1 اینچ) از اس کلاس معمولی بیشتر توسعه یافته است. البته نمونه مورد بررسی ما مایباخ اس 600 ویژه بازار آمریکا است و در سایر مدل ها افزایش طول خودرو تا 200 میلیمتر(7.9 اینچ) درنظر گرفته شده است.
طراحی چراغ های جلو و عقب خودرو از همان قواعد کلی مرسدس بنز پیروی می کند با این تفاوت که نحوه چینش ال ائی دی های داخلی در چراغ های جلو ظاهری بسیار متین و سنگین و البته نه خیلی خشن برای مایباخ اس 600 ایجاد کرده که این دقیقا منطبق با انتظارات مصرف کنندگان از چنین خودرویی است.
فضای داخل کابین را باید نقطه اوجی برای اس 600 مورد بررسی ما با امضا مایباخ دانست. زمان ورود به داخل کابین، خود را آماده تجربه فراموش نشدنی راحت ترین صندلی ها و فضای داخلی یک خودرو کنید. اینجا مرسدس بنز اصرار خاصی برای نمایان ساختن ارزش محصول تولیدی خود و نقش نام مایباخ روی آن دارد.
 استفاده از مرغوب ترین مواد ممکن همانند چرم و چوب طبیعی در کنار فناوری های چون ماساژور صندلی ها و ... حس فوق العاده ای را به سرنشینان منتقل می کند. چرم و خط دوخت های نزدیک بهم در کنسول جلو و تمام صندلی ها، ذهن مخاطب را به سمت کیف های چرمی مرغوب از برترین برندهای دنیای مد هدایت می کند.
 
تنوع انواع لوازم لوکس در این خودرو پایانی ندارد. سیستم صوتی برند نامدارburmeister   تجربه ای بی نظیر از کیفیت موسیقی را در فضای داخلی خودرو ایجاد می کند. نام آی دبلیو سی؛افتخار شفوزان نیز بر ساعت داخل داشبورد مایباخ اس 600 خودنمایی می کند. زمانی که روی صندلی های پشتی این خودرو با شخص سازی های ویژه از مرسدس بنز نشسته اید، می توانید لذت تماشای فیلم از نمایشگرهای با کیفیت مقابل خود را نیز تجربه کنید.
سیستم تهویه مطبوع پیشرفته خودرو نیز پیوسته عطری از بهترین ترکیبات چوب آگرا(اوود) را در فضای خودرو منتشر می کند. سرنشینان صندلی های عقب دو میز کار تاشو و بسیار کاربردی را نیز در اخیتار خواهند داشت که برای قراردادن ظرف غذا، نوشیدنی و یا وسایل شخصی کارایی دارد. دایملر ادعا کرده قسمت پشتی این خودرو(صندلی های عقب) آرام ترین تجربه سواری در دنیا را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این خودرو مجهز به آخرین فناوری تعلیق بادی مرسدس بنز مجهز به اسکنر جاده است که کمترین لرزش را بداخل خودرو انتقال می دهد.
 
هم اکنون نوبت به یکی از جذاب ترین بخش های خودرو می رسد. اگر برای حضور به موقع در یک جلسه تجاری مهم یا قراری در شهری دور، مقداری نگران هستید؛ مایباخ اس 600 شما را ناامید نخواهد کرد زیرا زیر درپوش موتور این خودروی فوق لوکس اژدهایی آرام خوابیده که در صورت فرمان شما آماده قدرت نمایی خواهد بود.
قلب تپنده 6 لیتری 12 سیلندر مجهز به دو توربوشارژ خروجی معادل با 523 اسب بخار را ممکن می سازد. گشتاور این مجموعه نیز برابر با 612 پوندفوت است که حکایت از قدرت بالای اس 600 موردنظر دارد.
قیمت پایه مایباخ اس 600 برابر با 189350 دلار اعلام شده است که افزوده شدن برخی امکانات سفارشی ارزش خودرو را بالاتر از 200 هزار دلار می رساند.
 تصاویری زنده از مایباخ اس 600:
منبع : پول نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین