تاریخ انتشاريکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
plusresetminus
حزب الله : رئیس فدراسیون کوهنوردی با اشاره به کمبود مربی در برخی استان‌ها گفت: بعضی از استان‌ها از این پتانسیل انسانی بی‌بهره هستند ولی استان البرز از نظر تعدد مربی فعال در رتبه ۴ کشوری به سر می‌برد.
۰
کد مطلب : ۱۳۴۹۶۳
رتبه ۴ کشوری استان البرز از نظر تعدد مربی فعال در کوهنوردی

 

 

 

 

  به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رضا زارعی در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان البرز که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد اظهار داشت: استان البرز از نظر منابع طبیعی و انسانی استانی پر پتانسیل است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کوهنوردانی که در بعد همگانی فعالیت می‌کنند و همچنین قهرمانان ورزشی توانمند در استان به وفور یافت می‌شود، گفت: رئیس هیئت کوهنوردی البرز برای اینکه بتواند از 50 درصد پتانسیل ورزشکاران استان استفاده کند باید 24 ساعت در روز برای امور هیئت وقت بگذارد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی خاطرنشان کرد: قبلا به آقای گل‌محمدی هشدار داده بودم که برای هیئت کوهنوردی وقت صرف کنند و از نیروهای پرتوان استان استفاده کنند که در غیر این صورت نمی‌تواند با جامعه کوهنوردی استان کنار بیاید.

زارعی با اشاره به اینکه جامعه کوهنوردی جامعه‌ای بسیار باوقار و متین است، ادامه داد: رئیس هیئت باید از کادری قوی استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه استان البرز در بحث آموزش رتبه 6 کشوری را در 11 ماهه گذشته کسب کرده است، بیان کرد: 780 نفر ورزشکار آموزش‌دیده از استان خارج شده‌اند.

زارعی با بیان اینکه فدراسیون کوهنوردی 12 کارگروه عملیاتی دارد، بیان کرد: ریاست هیئت باید در تمامی رشته‌ها از نیروهای متخصص استفاده کند که خوشبختانه این ظرفیت در البرز وجود دارد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی با اشاره به کمبود مربی در برخی استان‌ها، توضیح داد: بعضی از استان‌ها از این پتانسیل انسانی بی‌بهره هستند ولی استان البرز از نظر تعدد مربی فعال در رتبه 4 کشوری به سر می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه البرز از نظر امکانات کوهنوردی از وضعیت نسبتا مناسبی برخوردار است، تصریح کرد: تا بحال با امکانات موجود هم نتوانستیم نتایجی را که در بعد قهرمانی نیاز است بدست آوریم.

زارعی با بیان اینکه استان البرز در رشته‌های "درای تولینگ" و یخ نوردی جزو 2 استان برتر کشور بود، ادامه داد: با توجه به ظرفیت خوبی که در این استان وجود دارد باید بیش از گذشته به این رشته پرداخته شود.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین