تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
plusresetminus
حزب الله : رضا سعیدی‌پور گفت:کم شدن سانس برخی از آثار سینمایی به مثابه غیرقانونی بودن رفتار ما نیست، فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» از نظر مردمی گیشه‌پسند است. دو سانس اضافه‌ خارج از قرار داده‌ بودیم و همان سانس‌ها را گرفتیم.
۰
کد مطلب : ۹۱۹۹۶
«قندون جهیزیه» گیشه پسند است
 
  •  

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رضا سعیدی‌پور در حاشیه اکران فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» در ارتباط با کم شدن سانس برخی از فیلم‌های سینمایی در این سینما اظهار داشت: با توجه به اینکه دو سالن دراختیار فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله (ص)» قرار دارد، خود به خود از سانس برخی از فیلم‌ها کم می‌شود، دقت داشته باشید این کم شدن سانس‌ها براساس قوانین انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: به این نکته باید دقت داشته باشیم که کم شدن سانس برخی از آثار سینمایی به مثابه غیرقانونی بودن رفتار ما نیست، همچنین لازم است که عنوان شود اکثر فیلم‌ها قراردادشان با ما و حتی سایر سینماداران براساس زمانبندی دو هفته‌ای تنظیم می‌شود.

او همچنین گفت:‌فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» از نظر سینما آزادی با مشکل مواجه نشده است و قانوناً سانسی از آن کم نشده، و هر آنچه در قرارداد بین پخش‌کننده و سینما آزادی عنوان شده است تماماً تا این لحظه رعایت شده است. قرارداد ما با این فیلم به صورت چرخشی بوده است و تا به این لحظه مشکلی با آن نداشتیم.

سعیدی‌پور اظهار داشت: به خوبی واقف هستیم که فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» از نظر مردمی گیشه‌پسند است، به همین منظور و با توجه به این ویژگی مهم فیلم، حتی یکی از سالن‌های فیلم را در زمان اکران تغییر دادیم و سالن بزرگتری را دراختیارش گذاشتیم. از طرفی، در قرارداد، 3 سانس برای قندون جهیزیه درنظر گرفتیم که در طول نمایش این فیلم در سینما آزادی به دلیل کیفیت فیلم و مردمی بودنش، دو سانس را خودمان اضافه برای این فیلم درنظر گرفتیم.

مدیر سینما آزادی در ادامه افزود: در مجموع، فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» در 5 سانس به نمایش درمی‌آمد که در حال حاضر به 3 سانس قانونی خود برگشته و آنچه که در قرارداد فی‌مابین ما وجود دارد رعایت می‌شود. 2 سانس کسر شده از این فیلم همان سانس‌هایی است که خودمان به صورت اضافه خارج از قرارداد در این فیلم درنظر گرفتیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین