تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
plusresetminus
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد

تهران گرم می‌شود

حزب الله: کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی به کشور در اواسط وقت فردا خبر داد و گفت: به دلیل پایداری‌های جوی از امروز تا شنبه هفته آینده در مناطق پرجمعیت و صنعتی کشور از جمله تهران، شاهد افزایش آلاینده‌های جوی خواهیم بود.
۰
کد مطلب : ۶۹۱۲۶
تهران گرم می‌شود
 
  •  
  •  

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،فریبا گودرزی درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی،اغلب مناطق کشور در 24 ساعت آینده جوی ‌آرام خواهند داشت البته شاهد روند افزایش نسبی دمای هوا در سواحل دریای خزر و اردبیل خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه یادآور شد: بر همین  اساس انتظار می‌رود در برخی مناطق استان اردبیل و گیلان شاهد وزش باد‌های جنوبی نسبتاً شدید باشیم.

وی در ادامه با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود اواسط وقت فردا سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب کشور وارد شود و به همین سبب شاهد آغاز بارش‌های پراکنده در برخی مناطق کشور باشیم.

وی با اعلام وجود شدت‌ بارش طی روز آینده در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور گفت: فردا در خوزستان، ایلام و کرمانشاه بارش پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

گودرزی گفت: شنبه هفته آینده نیز در خوزستان، ایلام و کرمانشاه بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد تداوم می‌یابد.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی در استانهای لرستان، کرمانشاه، آذربایجان‌های غربی و شرقی و همچنین گیلان و چهارمحال و بختیاری بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

گودرزی درباره شرایط جوی تهران نیز بیان داشت: آسمان تهران طی روز جاری کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: به دلیل پایداری‌های جوی از امروز تا شنبه هفته آینده آسمان مناطق صنعتی و پرجمعیت از جمله اصفهان، تهران، کرج، اراک و قزوین غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد طی روز جمعه و شنبه شاهد افزایش نسبی دمای هوا در کلانشهر تهران خواهیم بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین