تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
plusresetminus
حزب الله: استاندار البرز گفت: با توجه به پیگیری‌های مستمر ظرف دو ماه اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در تماسی از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری به البرز خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۱۷۸
۱۰۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان البرز تخصیص می‌یابد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به نقل از پایگاه اطلاع استانداری البرز، عزیزالله شهبازی با گرامیداشت چهل سال رشادت، ایثار و با هم بودن مردم اظهار داشت: حضور و خواست مردم با رهبری امام راحل(ره) سبب شد انقلاب بزرگ اسلامی به ثمر بنشیند و در تاریخ جهان جاودانه شود.
 
استاندار البرز با اشاره به آخرین سفر شهرستانی به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: در ساوجبلاغ حدود 120 پروژه با اعتباری حدود 420 میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد که بستر اشتغال برای 600 نفر ایجاد شد.
 
وی افزود: در یکی از نقاط شهر هشتگرد دیدار چهره به چهره با مردم نیز صورت گرفت و موضوعات و مسائل مردم شهرستان را از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم.
 
استاندار البرز اضافه کرد: در این ایام رسانه‌ها با حضور خود در جهت اطلاع‌رسانی دقیق از اقدامات صورت گرفته، بسیار موثر بودند که از حضورشان تقدیر و تشکر داریم.
 
وی گفت: آن چه به من انرژی می‌داد فعالیت بخش خصوصی در پروژه‌های این ایام بود که مردم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی همچنان با امید و شور در عرصه‌های اقتصادی و عمران و آبادانی استان حاضر هستند.
 
شهبازی افزود: برندهای مطرحی که در استان و به‌ویژه در اشتهارد مستقر هستند، در این شرایطی که نظام سلطه درصدد ایجاد وحشت و ناامیدی است، فاز توسعه واحد خود را به بهره‌برداری رساندند.
 
    بیشتر بخوانید
 
        بهمن تماشایی 97| استاندار البرز: انقلاب هر روز به اهداف و آرمانهای خود نزدیک‌تر می‌شود
 
        البرزنشینان 40 سالگی انقلاب را جشن گرفتند؛ حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
 
        البرز| پروژه‌های دهه فجر با اعتبار 84 میلیارد تومان در شهرستان فردیس افتتاح می‌شود
 
وی عنوان کرد: آنها با عشق به کشور و مردم فعالیت خود را گسترش می‌دهند و در این راه با سرمایه شخصی و بدون کمک دولت اقدام می‌کنند.
 
استاندار البرز گفت: استان البرز در تولید دارو و قطعات خودرو یکی از قطب‌های اصلی کشور است و این استان به یک کارگاه عظیم تولید و شغل تبدیل شده است.
 
وی با بیان اینکه ارتباط با مردم در نقاط مختلف شهر را به صورت مستمر و مکرر در دستور کار دارم، افزود: نشست‌های مختلف با سازمان‌ها، تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و بازدیدهای سرزده از محله‌های مختلف را همواره انجام می‌دهم.
 
 شهبازی خاطرنشان کرد: دید و بازدیدها از نقاط مختلف استان و دیدار چهره به چهره با مردم البرز، محدود به این ایام نمی‌شود.
 
وی گفت: در این ایام 490 پروژه با اعتباری حدود هزار و 500 میلیارد تومان در 6 شهرستان البرز به بهره‌برداری رسید.
 
استاندار البرز افزود: طرح‌ها و پروژه‌هایی در این ایام افتتاح شد که بلافاصله در اختیار مردم قرار گیرد و کلنگ‌زنی‌ها با پشتوانه اعتباری صورت گرفت چرا که ما به اقدامی که انجام می‌دهیم متعهد هستیم.
 
وی ادامه داد: گازرسانی به روستاها در شرایطی کلنگ‌زنی شد که پیمانکار و مدیرکل شرکت گاز استان، بهره‌برداری از آن را تا هفته دولت سال آینده تعهد دادند.
 
 شهبازی گفت: پروژه گازرسانی به روستاهای محور کرج_چالوس نیز در بررسی‌های صورت گرفته در 2 تا 3 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی افزود: تبدیل لکه‌های صنعتی به شهرک یکی از دغدغه‌های من بود چرا که واحدهای مستقر در این شهرک‌ها نمی‌توانستند از امکانات، تجهیزات و تسهیلات برخوردار شوند.
 
استاندار البرز اضافه کرد: اکنون بعد از 10 سال پیگیری مجدانه مجموعه استان و مسئولان کشور لکه صنعتی ماهدشت به شهرک تبدیل شد و 84 واحد صنعتی از تسهیلات لازم بهره‌مند می‌شوند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین