تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
plusresetminus
حزب الله : دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت دشمنان اسلامی سعی دارند با استفداه از امکاناتشان جهان اسلام را در وضعیت ضعف آشوب و فتنه و تجزیه نگه دارند و سیمایی تیره از آن بر اساس الگوی وهابیت نشان دهند.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۹۰۵
ولایتی: دشمنان اسلام سعی در نگه داشتن جهان اسلام در وضعیت فتنه و تجزیه دارند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اجلاس جهانی محبان اهل بیت و مساله تکفیری‌ها امروز چهارشنبه با حضور متفکران جهان اسلام و مقامات کشورمان از جمله علی اکبر ولایتی  دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی آغاز شد.
 
ولایتی در این نشست با اشاره به پیروزی بر تکفیری ها و تبریک ایام ربیع و تسلیت حادثه زلزله در ایران و عراق گفت: این اجلاس در یکی از سختترین شرایط منطقه ای برگزار میشود. اهل بیت یکی از دو حبل متین پیامبر نزد مسلمانان هستند.
 
وی افزود: اهل بیت پیشگامان مبارزه با افراط و جهل هستند. نزدیک 7 سال از بیداری اسلامی است که ضد استکباری ضد صهیونیستی و ضد استکباری است که در برخی کشورها بساط ظلم و استبداد را برچید.
 
ولایتی گفت: برخی جریانهای سیاسی از روی غفلت با دلخوشی اسیر وسوسه غرب شده و میخواستند جریان بیداری اسلامی را منحرف کنند.
 
وی افزود: فرقه گرایی و تکفیر مسلمانان در این ایام شرایط دشواری را ‌پیش روی مسلمانان قرار داد. دشمنان اسلامی سعی دارند با استفاده از امکاناتشان جهان اسلام را در وضعیت ضعف آشوب و فتنه و تجزیه نگه دارند و سیمایی تیره از ان بر اساس الگوی وهابیت نشان دهند.
 
وی ادامه داد: دوران حساس انتقالی کنونی غرب اسیا با موفقیتهای کم‌نظیری همراه شده که هیمنه شکست ناپذیری اسرائیل را فروریخته. سوریه و عراق در یکسال اخیر با پشتیبانی مقاومت به پیروزیهای بزرگی دست یافته اند. داعش در روزهای اخیر از هم پاشید. ملت مظلوم یمن زیر بمبارانهای وحشیانه سعودی جان می‌سپارند و بحرین نزدیک به اوضاع پر خطر و پیچیده شده اما آینده روشن است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین