تاریخ انتشارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
plusresetminus
حزب الله : فرمانده انتظامی استان البرز از به دام افتادن باند سارقان مسلح خودرو خبر داد و گفت: نیروهای پلیس توانستند پاتوق مجرمان را شناسایی و در عملیاتی این افراد را دستگیر کنند.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۴۰۷
باند سارقان مسلح خودرو در استان البرز منهدم شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار عباسعلی محمدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری باند سارقان مسلح خودرو در استان اظهار داشت: 15 روز پیش  فردی با تماس با مرکز فوریت‌های 110 مدعی شد که 2  مرد و یک زن را به‌ عنوان مسافر سوار کرده و این افراد با اسلحه وی را تهدید و خودرو  او را سرقت کرده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه چند روز پس‌ از این حادثه نیز سرقت جدیدی مانند سرقت قبلی گزارش شد، افزود: نیروهای پلیس  توانستند با توجه به اظهارات مال‌باختگان و عملیات‌های انجام شده سارقان را شناسایی کنند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه این مجرمان از حوزه‌های دیگری وارد استان شدند و در زمان شناسایی آنها سرقت دیگری رخ داد، گفت: نیروهای پلیس توانستند پاتوق مجرمان را در سه شهر از شهرهای غرب تهران شناسایی و طی عملیاتی این افراد را دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه مجرمان از خودروهای سرقتی برای زورگیری استفاده می‌کردند و کارت‌های اعتباری، پول و طلای مسافرانی که سوار می‌کردند را سرقت می‌کردند، عنوان کرد:  3 مرد و یک زن با کمک دو نفر دیگر این سرقت‌ها را انجام می‌دادند.


وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده اعتراف کرده‌اند که در غرب تهران هم دست به سرقت مسلحانه زده و اقدام به زورگیری کرده‌اند، تصریح کرد: از این افراد 2 قبضه سلاح کمری واقعی و یک قبضه سلاح تقلبی کشف‌ شده است.
 
 محمدیان با بیان اینکه در محل پاتوق آن‌ها اموال سرقتی، کارت اعتباری مالباختگان و قطعات خودروهای سرقتی کشف‌ شده است، افزود: از شاکیان پروند دعوت‌ شده تا سارقان را شناسایی کنند.
 
وی ادامه داد: سه نفر دستگیر شده از این چهار نفر سابقه‌دار هستند و تعداد سرقت‌های مسلحانه آن‌ها تاکنون هفت فقره بوده که در تهران، غرب تهران و استان البرز بوده است.
 
فرمانده انتظامی البرز گفت: افراد دستگیر شده به سرقت خودرو به‌ صورت مسلحانه اعتراف کرده‌اند و افرادی که به آنها اسلحه فروخته‌اند نیز شناسایی و دستگیر می‌شوند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین