تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
plusresetminus
حزب الله : فرمانده پلیس راه البرز گفت: محور کرج- چالوس جمعه یکطرفه می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۵۵۰۰۴
محور کرج- چالوس روز جمعه یکطرفه می‌شود

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ رضا گودرزی  با اشاره به تعطیلات  آخر هفته اظهار داشت:  امروز صبح مسیر رفت محور کرج- چالوس دچار بار  ترافیکی سنگینی بود ولی در حال حاضر این مسیر تراکم ترافیکی سبکی را دارد.
 
وی با بیان اینکه  محدودیت ترافیکی فقط برای روز جمعه اعمال می‌شود، افزود: محور کرج- چالوس از میدان امیرکبیر کرج به سمت مازندران از ساعت 2 بعد ازظهر روز جمعه  و 2 ساعت بعد از مازندران به سمت استان البرز  یک‌طرفه می‌شود و تا ساعت یک بامداد روز شنبه ادامه دارد.
 
فرمانده پلیس راه البرز تصریح کرد: در حال حاضر مسیرهای شمالی بار ترافیکی سبکی را دارد ولی بعداز صرف ناهار و نماز پیش‌بینی می‌شود در بعد از ظهر مسیر شمالی تهران -کرج  و کرج -قزوین و همچنین جاده چالوس دچار بار سنگین ترافیکی شود.
 
گودرزی با بیان اینکه ممنوعیت ترافیکی روز جمعه به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر است، عنوان کرد: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین