تاریخ انتشارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
plusresetminus
حامد اسماعیل مدافع ۳۱ ساله تیم فوتبال السد گفت: با وجود پیروزی در تهران کار آسانی برابر استقلال در دوحه نخواهیم داشت.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۲۱۶
استقلال رقیب قدرتمندی است/ کار آسانی در دوحه نداریم

 حامد اسماعیل درباره بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تهران گفت: ما در بازی رفت به پیروزی رسیدیم اما این بدان معنا نیست که کار آسانی برای بازی برگشت خانگی داریم. استقلال با وجود شکست در بازی رفت رقیب قدرتمندی است و فکر می‌کنم چیزی را که در تهران از این تیم دیدیم دیگر وجود نخواهد داشت.

مدافع تیم فوتبال السد قطر در ادامه اظهار داشت: باید تمرکز زیادی داشته باشیم تا ضمن پیروزی جواز صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم. باید از بازی خانگی بهره ببریم و تلاش زیادی کنیم. این مساله بسیار مهمی است زیرا تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید در بهترین سطح ممکن باشند. ما باید 200 برابر بهتر از لیگ ستارگان قطر در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم.

حامد اسماعیل در پایان گفت: بازی سختی است اما تیم فوتبال السد در خانه و با حضور تماشاگرانش بازی می‌کند. این مساله به ما انگیزه مضاعفی برای کسب نتیجه پیروزی برابر استقلال می‌دهد. بازیکنان تیم فوتبال السد تجارب بسیار خوبی از چنین بازی‌هایی دارند و به دنبال خوشحالی هواداران خود و فوتبال قطر در بازی سخت با استقلال هستیم. ما باید با تمام قوا به مصاف این تیم برویم.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال السد قطر و استقلال ساعت 20:30 دوشنبه هفته جاری برگزار و تیم برنده راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. در بازی رفت السد با نتیجه 3 بر یک در ورزشگاه آزادی تهران از سد استقلال گذشت.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین